המטפלת גנבה מהקשישה העיוורת 90 אלף ש"ח

מטפלת של קשישה עיוורת בת 85 נחקרה במשטרה בחשד שביצעה עשרות שימושים בכרטיס האשראי של הקשישה ומשיכות כספים בסך כולל של כ-90 אלף ש"ח (משטרה)

(צילום: שאטרסטוק)

במשטרת ישראל מתנהלת חקירה בעקבות תלונה שהוגשה על ידי בתה של קשישה עיוורת כבת 85 שטענה כי הבחינה בתנועות חריגות של כספים מחשבון הבנק של אמה.עוד טענה כי היא חושדת שהמטפלת של אמה ביצעה משיכות כספים מכרטיס האשראי של אמה ואף רכשה באמצעותו דברים שונים לשימושה.

בעקבות התלונה נפתחה חקירה שהחלה בשלב ראשון באיסוף הממצאים ופרטי העסקאות שבוצעו בכרטיס האשראי וכן ניתוח ממצאים טכנולוגיים.

החקירה הובילה לאיתור זהותה של חשודה, תושבת מזרח ירושלים בשנות ה- 40, אשר הועסקה כמטפלת של הקשישה במהלך השנה וחצי האחרונות.

מהחקירה עולה חשד כי לחשודה היה את מספר הקוד של כרטיס האשראי בעקבות אירוע מלפני כשנה בו ליוותה את הקשישה לבנק והקשישה ביקשה ממנה שתסייע לה להוציא כסף מהכספומט.

על פי החשד המטפלת שמרה את קוד הכרטיס ומאז ביצעה עשרות משיכות כספים ורכישות באמצעות כרטיס האשראי בסך כולל של כ -90 אלף ש"ח.

החשודה נעצרה ונחקרה בחשד לקבלת דבר במרמה, עושק, שימוש בכרטיס חיוב וגניבת כרטיס חיוב. בסיום חקירתה שוחררה בתנאים, והחקירה נמשכת.

במשטרה שבים ומדגישים כי על כל אדם לשמור את פרטי כרטיס האשראי וחשבונות הבנק ולהימנע מלמסרם. מדוברות המשטרה נמסר כי "מדובר בחקירה של חשודה שניצלה את מצבה של קשישה בעלת לקות ראייה ותמימותה תוך ביצוע גניבת כספי הקשישה לאורך זמן. המשטרה תפעל בכלים העומדים לרשותה לשם מיצוי החקירה וההליך הפלילי כנגד החשודה והעמדתה לדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר