פרשת דרעי

די לשפוך את דמו // הרב ישראל גליס

18 שנה הם מחפשים אותו, שנה שלימה הם אוספים חומרים. מוצצי הדם ועיתונאים עלובים - תפסיקו עם הרדיפה הזאת, לא יעזור לכם • הרב ישראל גליס על פרשת דרעי החדשה (דעות)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
השר אריה דרעי (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

יש שתי אפשרויות - או שהוא טיפש או שהוא חכם וישר.

אני בחרתי באפשרות השנייה.

איש מאתנו האזרחים הקטנים אין לו מושג על מה חוקרים את משפחת דרעי ואת שאר חבריו, אבל כולנו רואים, שומעים וקוראים, וברור לנו שזו רדיפה מתוזמנת של משטרה עם תקשורת, הם עובדים בשיתוף פעולה בשידור חי.

הרי המשטרה יכולה לקרוא את הרב אריה דרעי ורעייתו לחקירה בלי צלמים ותקשורת, היא יכולה לזמן את החברים לא באותו יום.

והתקשורת, שהחליטה לשים כותרות ראשיות עם תמונות, ותשימו לב לכותרות ולתמונות.

את הרבנית יפה דרעי שמו בעיתון עם תמונה שלה מאחורי סורגי יחידת להב 433, כדי שנבין שהיא כבר נאשמת והיא מאחורי סורגים, או תמונות מרוחות בעיתון של הרב אריה דרעי כאילו בוכה, איש לא כתב על הספר המיוחד שהוא החזיק בידו.

הרי אנחנו בשלושת ימי ההגבלה, השוטרים החוקרים לא יודעים מה זה, הם גדלו על תהלוכות יום הביכורים ושירת החקלאים.

דבר ראשון מה הם עושים, מזמנים את האיש ואת רעייתו בליווי תזמורת תקשורת ובראשם העיתונאי מישראל היום שמוצץ את דמו ודם של אחרים.

18 שנה הם מחפשים אותו, שנה שלימה הם אוספים חומרים, אז איש מאתנו לא יודע מה הם חוקרים.

דבר משונה נוסף, איש מהעיתונות החרדית או התקשורת החרדית לא קם וצועק - חברים תפסיקו עם הרדיפה הזאת, כך לא נלחמים במה שאתם קוראים "שחיתות".

רגע למחשבה, מוצצי הדם ועיתונאים עלובים.

משפחת דרעי היא משפחה עם ילדים נשואים ונכדים בני תורה המפוזרים ברחבי הישיבות.

אולי אתם לא מכירים את השיר של אריק איינשטיין ואולי חלק מכם לא יודעים מי הוא אבל הרב אורי זוהר מחותנו אמר שהיה צדיק אז הנה חלק מהמילים של השיר "עיתונאי קטן שלי":

"הם כותבים בעיתונים, מה שהם רוצים, מלכלכים, בלי שום רחמים, נכנסים אל המיטות, מציצים מהחורים, ואין מה לעשות, אין פה רחמים. מלבינים את הפנים, פוגעים במשפחה, אם היום היה תורי, אז מחר יהיה תורך, המלך הוא עירום, וכולנו ילדים, שותקים ולא קמים.

"אז איך אתה ישן בלילה, עיתונאי קטן שלי, איך אתה נרדם, על מה אתה חולם בלילה, אחרי שפיכת הדם, איך אתה נרדם, בן אדם, איך אתה נרדם.

"הם הורגים עם מילים, משחקים עם הנשמה, לאן אני שואל, הלכה האהבה, שברו לו את הלב, שברו את הילדה, אז בטח שתהיה פה, תהיה פה מלחמה".

לא תהיה פה מלחמה.

לרבנית יפה דרעי יש זכויות ענקיות הרבה יותר מכל העיתונאים שלכלכו הבוקר עם התמונות והכתיבה המרושעת, גם אנשי המשטרה והחוקרים ידיכם לא נקיים.

הרבנית יפה תכנס למטבח ותעשה בלינצ'ס וחריימה לכבוד החג והאורחים הרבים שיבואו לביתם ותדאג גם לעוד בנות סמינר שיהיה להם איפה לעשות את החג ושיהיה להן בגדים נאים.

לא יעזור לכם, לאיש יש את ברכת מרן הרב עובדיה, שהלכתי הבוקר לציונו ואמרתי את ספר תהילים שיעזור לו משמים שיצליח גם הפעם לעבור את מה שהם זוממים עליו.

מרן החיד"א בספרו "דבש לפי" אות ה', כותב: מי שמופיע בפני שלטונות המשפט או חברו יאמר "אמתלאי בת כרנבו", 17 פעם ויצליח. אמתלאי בת כרנבו היא אמו של אברהם אבינו.

חג שמח לגאולה וישועה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר