הבהרה חריגה

בנו של נשיא המועצת: "לא היה שום דיבור לשינוי בש"ס"

בעקבות פרסומים שונים על כביכול "מגעים" לשינוי בהנהגת ש"ס, יוצא הרב יעקב כהן, בנו של נשיא המועצת, בהבהרה חריגה כי אלו פרסומים של "אנשי ריב ומדון" וכי לא היה שום דיבור לשינוי (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב יעקב כהן עם אביו נשיא המועצת (צילום: יעקב כהן)

הגאון רבי יעקב כהן, בנו של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן - מכחיש הבוקר (חמישי) את הכתבה בעיתון 'ישראל היום' לפיה הוא מדבר על אפשרות להחזיר את אלי ישי לראשות תנועת ש"ס.

מאז שעות הבוקר מגחכים הפרשנים הפוליטיים והכתבים המסקרים את תנועת ש"ס, בעקבות הדיווח בעיתון ישראל היום כי "בכירים בש"ס במגעים עם אלי ישי", להחזירו לראשות תנועת ש"ס, בצל חקירת היושב ראש השר אריה דרעי.

בין היתר הובאה בידיעה תמונה של ישי עם הרב יעקב כהן באירוע בתחילת השבוע בעיר בני ברק, ונכתב כי "גורם המעורב בנושא אמר כי בעוד הרב יעקב כהן היה הקול הנחרץ ביותר בסביבת אביו הרב שלום כהן בעד אריה דרעי ונגד אלי ישי, בזמן האחרון נשמעים מכיוונו טונים מרוככים בהרבה כלפי אלי ישי, כמו גם חשש מסוים להפקיד את עתיד התנועה בידיו של דרעי".

אך מהר מאוד הגיעה ההכחשה הגורפת מצד הרב יעקב כהן שפרסם הודעה חריגה ובה נאמר: "בימים האחרונים מפרסמים אנשי ריב ומדון ההולכים נגד רצונו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצקו"ל כביכול יש דיבורים בשמי לשנות מהחלטת מרן זצוק"ל בעניין תנועתנו הקדושה ש"ס, בנשיאות אבי מורי מרן שליט"א ובראשות היו"ר הרב אריה דרעי הי"ו אשר אאמו"ר שליט"א סומך את ידיו עליו בכל דבר ועניין, והוא "המנהיג" העומד בפרץ ונלחם בעוז את מלחמתה של תורה למען כלל ישראל.

"והיות ודעתו ידועה לכול הנני להודיע ולהוסיף כי לא היה שום דיבור או אפילו הו"א לשינוי מהוראות מרן אבי שליט"א ומצאוותו הברורה של מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר