מודה לראשונה

אבו מאזן: הפגישה עם טראמפ הייתה צורמת

אבו מאזן הודה בכינוס עם בכירי הפת"ח כי הפגישה עם הנשיא האמריקני טראמפ בעת ביקורו באזור הייתה צורמת ולא נעימה, כשהאורח הראה לאבו מאזן סרטוני הסתה פלסטינים (בעולם)

טראמפ ואבו מאזן בבית לחם (צילום: מתוך ynet)

האתר אל ערבי בלונדון מדווח היום (חמישי) מפי גורם בכיר המקורב ליושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן, כי הוא אישר במהלך ישיבה של ארגון הפת"ח כי פגישתו עם הנשיא האמריקני דונלד טראמפ הייתה צורמת ולא נעימה.

במהלך המפגש אמר אבו מאזן: "המנהיג האמריקני היה כעוס". לדברי הבכיר, עבאס שב והדגיש בדבריו כי הפגישה עם הנשיא האמריקני לא היה נינוחה מאחר וזה האשים אותו במעורבות בהסתה נגד ישראל.

לטענת הבכיר, אבו מאזן אמר שטראמפ הציג בפניו קטעי וידאו בו הוא נראה מודה כביכול בהסתה נגד ישראל. אבו מאזן ענה לטראמפ כי קטעי הווידאו אינם נכונים ודרש ממנו לבדוק את מהימנותם עם ה-CIA .

טראמפ בביקורו בבית לחם (צילום: מתוך ynet)

בתחילת השבוע דווח כי הפגישה בין טראמפ לאבו מאזן בבית לחם בעת ביקורו של הנשיא באזור הייתה מלווה בצעקות. על פי הדיווח, טראמפ צעק על אבו מאזן כי הוא ממן טרור ותומך בטרור.

טראמפ ,כך נטען מפי מקור אמריקני, צרח על אבו מאזן: "רימית אותי בוושינגטון. דיברת איתי על שלום אבל הישראלים הראו לי שאתה באופן אישי נותן יד להסתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר