גורם בכיר

"החשד נגד דרעי בגין שחיתות - בינוני עד חלש מאוד"

אם לסמוך על דבריו של גורם אכיפה בכיר, יכול שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי לנשום מעט לרווחה, מאחר והחשד נגדו למעשי שחיתות חמורים נראה כעת לא מבוסס דיו (משפט)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס השר דרעי (צילום: Hadas Parush/Flash90)

חקירת דרעי: בחדשות 2 פורסם הערב (חמישי) מפי גורם אכיפה בכיר, כי תיק החקירה נגד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בחשד לעבירות שחיתות "בינוני עד חלש מאוד".

לדברי אותו גורם ביחס לחשד לעבירות החמורות, "זו לא כצעקתה, אך בכל הנוגע לעבירת המיסוי התיק חזק מאוד עד סגור".

בתוך כך, חבר מועצת עיריית ירושלים משה ליאון שזומן לחקירה בפרשה בשבוע שעבר, צוטט בחדשות 2, ש"החוקרים התרשלו בתפקידם", מאחר ובתחילת החקירה נאמר לו שהוא חשוד גם בעבירה של מתן שוחד, עבירה שהושמטה בסיכום היום מהודעת המשטרה ביחס לדרעי.

גרסתו של ליאון בהקשר לפרשה היא: "דרעי תיווך לי משקיע אמריקני לקרן הגידור שעמדתי בראשה, בזמן שהייתי איש עסקים פרטי ודרעי היה איש עסקים פרטי. הכספים שקיבל דרעי, בסך כ-150 אלף שקלים על פני שנתיים, היו עמלה הנהוגה בכל תיווך כזה, וכפי שקיבלו מתווכים נוספים מהקרן".

לדבריו, "נעשה לי עוול. במקום לעשות שיעורי בית ולגלות את העובדות הידועות, נלקחתי לפנות בוקר לחקירה בהולה. זו פגיעה בעתידי הפוליטי".

דרעי עצמו הגיב הערב לראשונה לחקירה נגדו, ואמר: "אני מודה בשמי ובשם אשתי הצדקת לקדוש ברוך הוא על כל מה שקורה, על כל חקירה וכל פרסום. אין לנו שום תלונות".

לפי הפרסומים בכלי התקשורת, המשטרה צפויה בקרוב לזמן את דרעי לחקירה נוספת, שנייה במספר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר