המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

לא יהיה קיום לעולם אם יפריעו לארץ ישראל. כל ארץ ומדינה, נשיא או ראש ממשלה, שירצו לקחת חלקים מארץ ישראל, יקבלו את עשרת המכות בביתם ובמדינתם (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

ריבונו של עולם, אב הרחמים, מחשבותיו לא מחשבותינו, תכניותיו לא תכניותינו, הזמנים שלו אינם הזמנים שלנו. יש תוכניות של בורא עולם שיצאו לפועל: להשמיד ולהרוס את כל הרוע שבעולם ולהביא את העולם הזה, עם כל בני האדם שנשארו עליו, לאחדות ואהבת חינם, עולם שכולם מתפללים אליו ומאמינים בו באמונה שלמה, ללא שום ספק. מטהר ומזכך הקדוש-ברוך-הוא את כל כדור הארץ שלב אחר שלב, וכל שלב מהר יותר מקודמו. בורא עולם התחיל את בריאת העולם הזה לפני אלפי שנים, עם אדם הראשון וחווה, ללא קליפות וטומאה, ללא יצר הרע בגוף – מלאכי שמיים בגוף אדם, ברא אותם לעשות רק טוב וטוב וטוב ואהבת חינם. לזה תכנן בורא עולם את אדם הראשון ואשתו - והם חטאו. אנחנו, עד היום הזה מתקנים את חטאם, והתיקון - בשלבי תיקון אחרונים וסופיים! במקביל, בורא עולם מפרק ומשמיד את כל הרוע שבעולם, דרך גשמים עזים, רוחות עזות, אש, רעידות אדמה, סיבוכים וסכסוכים בכל מדינה ומדינה בעולם, חוץ מארץ ישראל הקדושה.

ארצות הברית, טראמפ מה שמְדבר בחוץ לא מה שמדבר בפנים. מדבר עם אחרים ככה ועם מנהיגי ישראל ככה. רוצה לעזור למנהיגי ישראל לעשות שלום בעולם. טראמפ מסתובב ומחפש שלום, הוא חושב שקונים אותו ביומיים. הוא לא יודע שהערבים, החמאס והפלסטינים לא רוצים שלום, כי מי שרוצה שלום לא מבקש אדמה. טראמפ סגר עסקה טובה עם סעודיה. הם רוצים נשק ותחמושת נגד איראן, וטראמפ מרוויח שיתקן בזה את הכלכלה באמריקה, טראמפ הוא גם איש עסקים.

כל העולם זקוקים לישראל, וישראל - לא זקוקה לאף אחד!

רוצה שממשלת ישראל תעשה מֶחֱוָה עם אבו מאזן, החמאס והפלסטינים, לתת להם חלקים קטנים כדי להשתיק אותם.

ממשלת ישראל לא להיכנע לטראמפ! ארץ ישראל היא של העם היהודי, אדמת הקודש קדושה וטהורה, רק יהודים יכולים לחיות בה! כך קבע הקדוש-ברוך-הוא. אם חלילה, עַם אחר יחיה בה - ייחרב העולם, לא יישאר שריד של אדם. דוגמא: את גוש קטיף - לקחו, גזלו, גנבו מהיהודים וחזְרה הקללה למקום. יש שם סדום ועמורה וגופרית ומה שמגדלים - צומח משהו אחר, מקולל! כשהיהודים היו שם, הייתה שם החקלאות הכי טובה, כשגורשו - חזרה הקללה הכי גדולה בעולם! זו דוגמא כדי שיבינו כל העולם שאסור לגעת בארץ ישראל הקדושה, באדמת הקודש, אפילו לא בסנטימטר אחד! בנוסף, האנשים שיתעסקו בזה, בארץ ובעולם - ייפגעו קשה ביותר.

לא יהיה קיום לעולם אם יפריעו לארץ ישראל. כל ארץ ומדינה, נשיא או ראש ממשלה, שירצו לקחת חלקים מארץ ישראל, יקבלו את עשרת המכות בביתם ובמדינתם. בורא עולם אומר לכולם: רוצים שלום עם הפלסטינים? השלום והטובה הגדולה שתעשה ארץ ישראל, זה שלום שבו יישבו כולם במקומותיהם, בלי לקחת אף סנטימטר מאדמת הקודש - זה שלום אמיתי. אם רוצים שטחים - זה שלום שִקרי, התיאבון יגדל ולא ייפסקו המלחמות והסכסוכים לעולם. אם לא ייתנו להם אף פיסת אדמה ובכל זאת יהיה שלום - זה יהיה שלום אמיתי.

תכניותיו של בורא עולם לבנות את בית המקדש, לא לחלק את ארץ הקודש ולתת חלקים ממנה וזה בדור הזה!

טראמפ אוהב את ישראל, כל העולם אוהב את ישראל. ממשלת ישראל אסור לה להיכנע. צריכה להיות בחוזקה ובתעוזה, כי היא מגינה על אדמת הקודש ששייכת רק לריבונו של עולם! וריבונו של עולם החליט שיגורו בה רק יהודים, אנשים זכים וטהורים ולא גויים! המצרִים גרים במצרַיִם, הסעודים גרים בסעודיה, בישראל - יהודים, סגור וחתום! כל המפריעים, שילכו לגור במקום אחר.

אבא שבשמיים אומר: 'יהודים יקרים, תקיימו את עשרת הדיברות, שתהיה אהבת חינם ואהבת חינם ביניכם, תכבדו זה את זה ותכירו טובה זה לזה - מבטיח לכם שאף אחד בעולם לא יפגע בכם ולא ייפגע אף יהודי, שגר בארץ ישראל, לעולם!'

איראן מדברת דיבור של טילים בליסטים - כלב נובח לא נושך, אבל נושך את עצמו. איראן רוצה להפחיד את העולם ולהראות שהיא על המפה, רוצה להיות מַעצמה ולשלוט, להרוס ולכבוש את כל המדינות סביב, סעודיה, כווית, קטאר, בחריין, איחוד האמירויות ועוד מדינות, כי שם יש כסף בלי סוף. בורא עולם ברא את העולם, ואם איראן תנסה רק לחשוב להפריע - תראו עין בעין איך היא תישרף כליל.

חמאס ואבו מאזן בדעה אחת ויד אחת. החמאס חופר מנהרות והורג פלסטינים כדי להפחיד אותם ולקחת מהם את רכושם וביתם, ואבו מאזן שולח מחבלים שירצחו יהודים.

צה"ל להיות ערני, כי החמאס והפלסטינים אומרים שהם לא רואים שום שלום ורוצים להפתיע את ארץ הקודש.

דאע"ש, אין להם רחמים, הם רוצחים והורגים בכל מקום בעולם. דאע"ש הגיעו גם לאסיה ולעוד מקומות, בכל מקום קמים אנשים ואומרים שהם דאע"ש. הפחד של טראמפ שיגיעו לארצות הברית.

במצרים המצב קשה מאוד, סיסי בפחד. תקשיבו טוב, תקשיבו טוב: דאע"ש יכה במצרים מכות קשות ביותר שלא יישכחו לעולם.

אירופה תהפוך לאפר - מלאה במוסלמים. התחילו שם פיגועים ברצף קבוע בלי סוף. המוסלמים שונאים את הנוצרים פי אלף ממה ששונאים את היהודים, הם רוצים לשלוט באירופה ואין לזה כל קשר לארץ ישראל.

עיראק תישאר אותו הדבר, חורבן בתוך חורבן.

סוריה תמשיך לקבל מכות קשות מכל הכיוונים, מהים, היבשה והאוויר, יהיו סיבוכים וסכסוכים עד שתכלה מן העולם. בורא עולם לא יפסיק עד שיכלה את סוריה, על מה שעשתה לחיילי צה"ל ועל שתכננה לפני שבע שנים, ביחד עם הפלסטינים, חמאס, חיזבאללה, איראן ועיראק, לפגוע קשה בארץ ישראל ביום הכיפורים - בורא עולם נכנס בהם והורג אותם, 'הבא להורגך השכם להורגו'.

כשבורא עולם מוריד דין על אדם או מדינה - לא עוצר עד שמכלה אותם.

גם בני אדם, מיד כשמקבלים רמזים, צריכים לעשות תשובה, לפני שיֵרד דין מן השמיים ואז שום תשובה לא תעזור.

חיזבאללה ונסראללה עושה רוח וצלצולים. הכל שקרים, רמאות, נוכלות וגאווה על שום דבר, אין לו שום דבר טוב, הפוך - רע מאוד שם.

תורכיה, ארדואן בפחד שיהרגו אותו וייקחו לו את השלטון, דאע"ש שולט בו.

ירדן מחכה לראות מה יילד יום. חיכו לאובמה - לא יצא כלום. חיכו לטראמפ - לא ייצא להם כלום. יש 'דייסה' שלמה בירדן, החזקים מנצחים והחלשים מתפוררים ונהרגים.

רוסיה, פוטין אוהב את ישראל. ישראל משמידה את התחמושת והנשק שמגיעים מאיראן לחיזבאללה. מפעלי התחמושת והנשק ברוסיה עובדים 24 שעות ביממה, כדי לספק את הסחורה לאיראן – שילוב יפה.

יהודים יקרים, לשמור על בניכם ובנותיכם, שלא יתבוללו, לשמור על בניכם ובנותיכם שלא ייקחו סמים, שתייה חריפה והימורים.

כל המשוחדים והמשחדים, הגנבים, הרמאים, הנוכלים, כל מחללי שם ה' שגונבים ומרמים אנשים, אנשי זימה ולכלוך - כולם מתגלים, מהדתי הכי גדול עד הלא דתי.

בישראל - הכלכלה, המדע והפטנטים, הרפואה והצבא, הכי טובים בעולם, הכל בישראל הכי טוב בעולם, חוץ מכדורגל, שבו הם הכי פחות בעולם, למה? כי משחקים בשבת. אם ישחקו ביום שישי או ראשון - ישראל תהיה הכי טובה בעולם גם בכדורגל. מקור הברכה – השבת, ומחלל השבת לא יקבל ברכות - מידה כנגד מידה!

בחג השבועות כל גדולי ישראל צריכים לקיים תפילה מיוחדת, לביטול הגזירה של מסירת חלקים מארץ ישראל הקדושה.

בורא עולם מכוון את כל המנהיגים בעולם, מתעתע בכל העולם ומכין לגאולה שלמה.

יש גאולה משנת תש"ח (1948), המון יהודים עולים לישראל, הבנייה והנדל"ן יימשכו, ירצו או לא ירצו - יד ה' בדבר. מיליון יהודים צריכים להגיע לארץ ישראל הקדושה, ממתינים שייפתחו השערים. המדינה גדלה ומתפתחת, ארץ זבת חלב ודבש וצבי. משיח נמצא, עובד ופועל, צומח ופורח, קיבל את התכנית של בית המקדש השלישי. בית המקדש השלישי נמצא בנוי בשמיים ברוחניות. הצדיקים ישני עפר - בכוננות! הצדיקים בכדור הארץ - בכוננות! המרכבות בשמיים - דרוכות בכוננות! השופרות בשמיים – בכוננות, בהמתנה! מחכים לסימן, לאות האחרון שבורא עולם ייתן לגלוי משיח בפרהסיה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר