מדוע נעדרו הזוג קושנר מהכרזת טראמפ?

על פי הדיווחים בתקשורת האמריקאית נמנעו הזוג ג'ראד ואיוונקה קושנר להשתתף בהכרזתו של הנשיא זאת בשל העובדה שהתקיימה בעיצומו של יו"ט שני של גלויות (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

ג'ארד ואיוונקה קושנר, חתנו ובתו היהודיים של הנשיא דונלד טראמפ, היו מעורבים בהכרזה אמש (חמישי) על יציאת ארצות הברית מהסכם האקלים אך למרות זאת נעדרו השניים מההכרזה עצמה.

זאת על רקע העובדה שאתמול נחגג ''יום טוב שני'' של חג השבועות, החתן והבת של נשיא ארצות הברית הקפידו לשמור על קדושת החג ופקדו כהרגלם את בית הכנסת בוושינגטון הבירה כשהם נעדרים מהטקסים הפומביים.

על פי הדיווח של העיתונאית ג'ניפר ג'ייקובס מסוכנות הידיעות ''בלומברג'', ג'ארד אף צעד אתמול ברגל לבית הלבן, כדי להשתתף בפגישה שנקבעה מראש עם אורח שהגיע מחוץ לעיר ועסקה ביציאת ארצות הברית מהסכם האקלים על פי הבטחת הבחירות של טראמפ וטענתו כי ההסכם פוגע בכלכלתה של ארה"ב.

טראמפ הצליח להרגיז את האירופאים כשהכריז על יציאתה של ארה"ב מההסכם זאת למרות שבפועל בינתיים אין לכך כל משמעות שכן ארה"ב מחויבת אליו עד שנת 2019 וגם טראמפ עצמו הצהיר כי ברצונו לנהל משא ומתן על התנאים בהם ארה"ב תהיה מוכנה לחזור להסכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר