"זה כל מה שאמרתי"

"הכלבים נובחים": ג'יבריל רגוב נבהל מהביקורת ופרסם "הבהרה" לגבי הכותל המערבי

אמש ניסה ג'יבריל רג'וב, בכיר הרשות הפלסטינית, להציג פנים יפות לציבור הישראלי ו"הודה" בקדושת הכותל ליהודים ובכך שלהם שייכת הריבונות במקום, אך די מהר נחשף שוב פרצופו (העולם הערבי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
רג'וב בראיון לרינה מצליח (צילום: מתוך חדשות 2)

ג'יבריל רג'וב, מבכירי הרשות הפלסטינית, אמר אמש בראיון לחדשות 2 דברים מפתיעים מהם עולה בבירור הודאתו בכך שהריבונות על הכותל המערבי צריכה להיות ישראלית.

"אנחנו מבינים שהכותל שהוא ביקר בו זה מקום קדוש ליהודים ובסופו של דבר זה חייב להיות תחת ריבונות יהודית, אין לנו שום ויכוח על זה. ברור - זה מקום קדוש ליהודים", אמר רג'וב באופן שאינו משתמע לשני פנים.

אלא שהדברים תפסו את הציבור הפלסטיני בהפתעה מוחלטת, ורג'וב החל לספוג ברשתות החברתיות ביקורת קטלנית על המתינות הלא צפויה שגילה כלפי הצד הישראלי.

גם דובר חמאס חאזם קאסם פרסם הודעה רשמית באתר החמאס וטען כי "הדברים של רג'וב הם פשע לעם הפלסטיני והמקומות הקדושים לו. הדברים של רג'וב הם בעצם ויתור רשמי על המקומות הקדושים. הדברים שהנהגת פת"ח אומרת בתקופה האחרונה מביאים לחיסולה של הסוגיה הפלסטינית".

פוסט ה"הבהרה" של רג'וב (צילום מסך)

בשל כך, מיהר הבוקר גיבריל רגוב לפרסם "הבהרה". בפוסט שהעלה בעמוד הפייסבוק שלו, הוא כותב: "חלק מאמצעי התקשורת והצהובונים פרסמו ידיעה לפיה אני ויתרתי על הכותל המערבי, ואף על ירושלים, בראיון טלוויזיוני בשפה העברית. מה שאמרתי הוא שבעת ביקורו של טראמפ בכותל, אצל היהודים, לא אושר לאף ישראלי ללוות את טראמפ וזהו מסר לאי הכרתו בריבונותכם על המקום. זה כל מה שאמרתי בערוץ 2. לא אמרתי דבר על ריבונות או על ישראל לחלוטין. הכלבים נובחים והשיירה עוברת".

כעת נותר רק לצפות שוב בווידאו של דבריו בראיון לרינה מצליח בחדשות 2, לצפות בדבריו המלאים והמדויקים ולהחליט איזו מגרסאותיו של רג'וב אמיתית ואיזו שקרית.

רג'וב כידוע אינו חשוד באמת במתינות יתר. בעבר אף אמר: "האויב שלנו הוא ישראל והכיבוש הישראלי. עדיין אין לנו נשק גרעיני, אבל אני נשבע שאילו היה לנו נשק כזה היינו משתמשים בו כבר הבוקר".

גם בראיון אמש דיבר רגוב בשפת האיומים המוכרת, בכל הקשור להר הבית: "הר הבית הוא שלנו, הוא לא שלכם ואני חושב שאתם תפסיקו לדבר ככה. זה הסטטוס קוו מאז 1967, מה שקבע משה דיין, ושנינו צריכים לכוון אליו. אבל אם אתם רוצים לעשות פיצוץ אז תגידו 'זה שלנו, זה שלנו'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר