צפו בראיון

"הכל כדת וכדין": הבת של אריה דרעי מגיבה

"אני לא יודעת על מה מדברים. ואני מקווה שבעזרת ה', אני מאמינה שהמשטרה תבוא ותמצא, ותראה שהכל נכון" אומרת בתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי בראיון לחדשות 2 (חדשות)

(צילום: באדיבות חדשות 2)

שיפי סננס, בתו של יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי ומי שמכהנת כמנכלי"ת עמותת 'מפעלות שמחה' שנמצאת במרכז חקירת שר הפנים ורעייתו יפה דרעי, מגיבה לראשונה.

בראיון ליאיר שרקי בחדשות 2 אומרת הבת: "זה מפעל חיים שלנו. קיבלתי הרבה הצעות עבודה, עם גם משכורות הרבה יותר גדולות ממה שיש לי היום, אבל לי יש פה באמת אידאל".

על החשדות שהכספים שהועברו לעמותה שימשו להוצאות פרטיות של בני המשפחה אומרת הבת: "שטויות! שטויות. בחיים לא, בחיים לא. מעולם לא היה כזה דבר. מעולם לא היה צ'יק שהגיע למקום אחר. הכל פה כדת וכדין".

על אביה אריה דרעי אומרת הבת כי הוא אינו מעורב בהתנהלות העמותה: "הוא לא יודע למי אנחנו פונים, הוא לא יודע, הוא לא יודע מה אנחנו עושים, הוא לא יודע כלום".

הבת המשיכה והתייחסה לחשדות: "אין כזה דבר, אני לא יודעת על מה מדברים. ואני מקווה שבעזרת ה', אני מאמינה שהמשטרה תבוא ותמצא, ותראה שהכל נכון. אנחנו כל כך מסודרים פה".

על הימים הקשים בבית אביה, אריה דרעי, מספרת הבת שיפי: "אבא אסף אותנו, דיבר הרבה אמונה, דיבר הרבה כמה אנחנו צריכים להתחזק עכשיו באמונה, זה לא מצב פשוט, זה קשה לנו".

צפו בראיון המלא באדיבות חדשות ערוץ 2.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר