8 שוטרים, 50 כדורים, 3 מחבלים

דאעש קיבל אחריות על מתקפת הטרור בלונדון: "נקמה"

שבעה נרצחו במתקפת הטרור בלונדון, 36 פצועים עדיין מאושפזים - 21 במצב אנוש. הלילה, ארגון דאעש נטל אחריות. במקביל התברר כי 8 שוטרים ירו 50 כדורים כדי לחסל את 3 המחבלים (חדשות)

הכרזה של דאעש (צילום: דאעש)

ארגון הטרור האכזרי דאעש, קיבל הלילה (שני) אחריות לפיגוע שהתרחש בגשר לונדון ובסמוך לו, בו נרצחו שבעה בני אדם ונפצעו 48 אחרים, בפידוע דריסה ודקירה.

סוכנות הידיעות "אעמאק" של דאעש, שפרסמה את קבלת האחריות של הארגון, פרסמה גם עיבוד מחשב שביצע דאעש בו נראה גשר לונדון תחת מתקפת טרור ובסמוך הכיתוב: "נקמה. אין פשרות על ביטחון המוסלמים".

בבתי החולים בלונדון נותרו 36 פצועים מהפיגוע, 21 מהם פצועים במצב אנוש. אמש עצרה המשטרה 12 חשודים בשכונת ברקינג במזרח לונדון. חלק מהעצורים נושכבו על הקרקע וידיהם נאזקו.

מארק רולי, מפקד היחידה ללוחמה בטרור בלונדון, סיפר אמש כי שמונה שוטרים חמושים ירו כ-50 כדורים כדי לחסל את שלושת המחבלים, כשבתחילה החשש היה כי הם לובשים חגורות נפץ שמאוחר יותר התבררו כפחיות דמה. רולי ציין כי יש כמה אזרחים שסובלים מפגיעות "לא קשות" בעקבות הירי הרב.

הכרזה של דאעש

לדברי רולי, "השוטרים האלה היו במצב קריטי: עניין של חיים ומוות. שלושת החמושים לבשו מה שנראה היה כחגורות נפץ. הם כבר תקפו והרגו אנשים והיה צריך לעצור אותם מיד. הם חששו שהשלושה הם מחבלים מתאבדים וירו כמות חסרת תקדים של כדורים כדי להיות בטוחים לחלוטין שהם ניטרלו את הסכנה מהאנשים הללו".

לפי סוכנות AP' כך התנהלה מתקפת הטרור:

23:58 (מוצאי שבת, שעון ישראל): רכב מסחרי שנסע על גשר לונדון מצפון לדרום עלה על המדרכה ודרס עוברים ושבים, עד שהתנגש סמוך למדרגות המובילות ל'בורו מרקט'.

מיד עם ההתנגשות, שלושת המחבלים יצאו מהמכונית המסחרית והחלו לדקור עוברים ושבים תוךש הם צועדים לכיוון בורו מרקט.

האימה: ההמונים נשכבים על הרצפה

00:07 (יום ראשון): כוחות ההצלה קיבלו קריאה ראשונית על מכונית מסחרית שפגעה בהולכי רגל בגשר לונדון.

00:08: המשטרה הוזעקה גם היא לגשר לונדון. במקביל, שוטרים החלו לחפש את נוסעי המסחרית, המחבלים, והפצירו באנשים לרוץ ולתפוס מחסה.

00:16: כעבור שמונה דקות, שמונה שוטרים מחסלים את שלושת המחבלים בירי של כ-50 כדורים.

02:25: המשטרה המקומית הכריזה כי מדובר במתקפת טרור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר