הטרור בבריטניה

פורסמו שמות שניים מהמחבלים שביצעו את המתקפה בלונדון

המשטרה הבריטית פרסמה את שמותיהם של שניים מהמחבלים שביצעו את הפיגוע בלונדון במוצאי שבת. ה"סאן": אחד המחבלים כיכב בסרט בשם "הג'יהאדיסט בבית ממול" (חדשות, בעולם)

(צילום: מתוך שידורי רשת סקיי ניוז)

מתקפת הטרור בלונדון: חוראם באט וראשיד רדואן, הם שניים מהמחבלים שביצעו את מתקפת הטרור בלונדון במוצאי השבת, כך פרסמה הערב (שני) המשטרה בבריטניה. באט היה מוכר למשטרה, אולם רדואן אינו בעל עבר פלילי בבריטניה.

מוקדם יותר דיווח אתר ה"סאן" הבריטי כי אחד המחבלים כיכב בסרט תיעודי בשם "הג'יהאדיסט בבית ממול" ששודר לפני כשנה בערוץ 4 הבריטי. בין השאר, ניתן לראות בסרט את המחבל בן ה-27, המכונה "אבז", לצד קבוצה של ג'יהדיסטים המניפה דגל דאעש בגינה ציבורית בבריטניה.

בעבר, כך דווח, "אבז" נזרק ממסגד לאחר שקרא לא להשתתף בבחירות בבריטניה. חברו של אבז סיפר ל-BBC כי הוא הפך לקיצוני בעקבות הרצאות יוטיוב.

בתוך כך, נמשך העימות בין נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לראש עיריית לונדון סאדיק חאן בעקבות הפיגוע ואמירתו של ראש העיר לתושבים לפיה "אין כל סיבה לדאגה".

טראמפ כזכור, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "לפחות שבעה נהרגו ו-48 נפצעו במתקפת הטרור, וראש העיר של לונדון אומר ש'אין שום סיבה לדאגה!".

האימה בלונדון בעקבות הפיגוע

אנשיו של ראש העיר הגיבו כי יש לו דברים טובים יותר לעשות מאשר להגיב ל"ציוץ לא מעודכן שמוציא את דברי חאן מהקשרם". היום עקץ טראמפ את חאן שוב וכתב: "יש לו תירוצים עלובים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר