בית שמש בכותרות

נערה דתייה טוענת: "חרדים קיצונים תקפו אותי"

נערה המדריכה ב'עזרא' טוענת, כי בדיון שנערך על התקיפות "הצביע עלי ראש העיר אבוטבול ואמר שהלבוש שלי גורם לקיצונים להתעצבן". רה"ע: "דבריי הוצאו מהקשרם" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שלטי צניעות בעיר. אילוסטרציה (צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)

בחודשים האחרונים נאלצת קבוצת מדריכים בתנועת הנוער החרד"לית 'עזרא' לעבור רגלית בשבת דרך הרחוב הראשי בשכונה החרדית רמת בית שמש, ולטענת אחת המדריכות שוב ושוב מושלכים עליהם חפצים, נקראים לעברם קריאות גנאי והם אף סופגים יריקות.

נסיה, הנערה המדריכה בתנועה, סיפרה היום (שלישי) בראיון לאראל סג"ל בגלי צה"ל, כי בדיון שנערך בנושא "הצביע עלי ראש העיר משה אבוטבול ואמר שהלבוש שלי גורם לקיצונים להתעצבן".

תחילה היתה המשטרה במקום שולחת ניידת שתלווה אותם ותגן עליהם, אך זה הפסיק בשל העובדה כי נוכחות ניידת משטרתית בשבת מלהיטה את הרוחות במקום. בשל כך, נאלצים הנערים להסתפק נכון לעכשיו בליווי הוריהם כשהם חולפים בשכונה.

תליית שלטי צניעות בבית שמש. ארכיון (צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)

המשטרה מסרה בתגובה לפרסום המקרה: "פעילות המשטרה ונוכחותה באזור, הביאה לירידה באירועים אלו. משטרת ישראל תמשיך לפעול למניעת מטרדים מעין אלו".

ראש העיר משה אבוטבול מסר בתגובה לידיעה כפי שפורסמה בגל"צ: "אני מכבד את כל המגזרים. לא דיברתי אל איש או אישה מסוימים, רק תיארתי מצב כללי. חבל להוציא דברים מהקשרם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר