"אני גאה ועצוב"

דן מרגלית: עורך 'ישראל היום' פיטר אותי

הפרשן הוותיק, בכיר 'ישראל היום', נקט קו בוטה נגד נתניהו ומשפחתו, בעיקר ברשתות החברתיות טוויטר ופייסבוק בהן הרבה לצייץ ביקורת חריגה בארסיותה - גם נגד עיתונו (ברנז'ה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דן מרגלית (צילום: Gideon Markowicz/פלאש90)

הפרשן הוותיק דן מרגלית פוטר היום (שלישי) מהעיתון 'ישראל היום' על ידי העורך בועז ביסמוט, לדבריו בשל הקו שהוביל לאחרונה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ידידו של בעלי העיתון המיליארדר שלדון אדלסון.

מרגלית צייץ בטוויטר: "פרנסתי נפלה על הגנת חופש הדיבור. בועז ביסמוט שטס עתה עם ביבי פיטר אותי מ'ישראל היום'. זה לא כלכלי, כי לא הציע להפחית משכרי. אני גא - וגם עצוב".

הפרשן שטוריו מופיעים בעיתונות הישראלית כ-55 שנה, נקט קו בוטה נגד נתניהו ומשפחתו, בעיקר ברשתות החברתיות טוויטר ופייסבוק בהן הרבה לצייץ ביקורת חריגה בארסיותה.

כך לדוגמה, לאחר הכישלון בהחלטת מועצת הביטחון נגד מדיניות ישראל מול הפלסטינים, תקף מרגלית גם את עיתונו ישראל היום: "סקרן לקרוא את פירושו של שופר-ביבי ביום ראשון, מן הסתם יישמע קולו כ'שברים, שברים, שברים'. אז מה יכתוב? לא שביבי פספס בענק, אלא ש'השמאל' שוב אשם".

הוא גם יצא גלויות להגנתו של הכתב המדיני "הסורר" של העיתון, שלמה צזנה, וצייץ: "צזנה – עיתונאי יוקרתי בעל השקפה לאומית ויושרה גבוהה – כותב היום באומץ שהכול בלשכת ביבי מעשה ידיה של שרה. הוא נותן ביטוי לתסכול מהתנהלות לשכת ביבי/שרה. האם מעתה גם צזנה הוא 'שמאל קיצוני'? האמת חזקה מהקרנפים".

לאחרונה נערך שינוי משמעותי בעיתון המזוהה עם ראש הממשלה, כשמונה הכתב לענייני חוץ בועז ביסמוט לעורך ראשי במקומו של עמוס רגב שככל הנראה סר חינו בעיני משפחת נתניהו. לא מן הנמנע כי הרצון המובן של נתניהו שמרגלית לא יועסק עוד בעיתונו של ידידו, קשור באופן זה או אחר לעזיבת רגב ומינוי ביסמוט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר