השיפורים החדשים של "וואטסאפ" כבר פה

האפליקציה הפופולרית השיקה גרסה חדשה למכשירי האייפון עם כמה תכונות חדשות שיסייעו ויקלו עליכם לשלוח ולקבל תמונות, לענות בקלות וכמה פילטרים לעריכת תמונות (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אפליקציית המסרים הפופלרית בעולם - וואטסאפ, השיקה הבוקר (ד') גרסה חדשה למערכת ההפעלה של מוצרי אפל iOS שמאפשרת כמה שיפורים חדשים בתוכנה. מספר הגרסה החדשה - 2.17.30.

השיפור הבולט הוא ביכולת לשלוח כמה תמונות בו זמנית שיוצגו בצורה פשוטה ונוחה יותר למקבל. כאשר תשלחו יותר מארבעה סרטונים או תמונות, האפליקציה תאגד אותם לאלבום, דבר שיקל על המקבל לראות את התמונות בצורה פשוטה וקלה יותר, והן גם תתפוסנה הרבה פחות מקום בשרשור הספציפי.

שינוי נוסף הקשור להודעות הוא שבמקום לחיצה ארוכה על ההודעה שעליה אתם מעוניינים להגיב, תוכלו פשוט להחליק את האצבע על ההודעה, ימינה או שמאלה (בהתאם לשפת הממשק שלכם) וכך תגיבו בקלות להודעה הספציפית.

חידוש נוסף הוא היכולת לערוך תמונות בנוסף לאפשרויות העריכה שהיו עד כה כמו איור על התמונה, הוספת אמוג'ים שונים, מסכות וחיתוך של התמונה, תוכלו לבחור גם מתוך שישה פילטרים חדשים שיעניקו לתמונה מראה מעט שונה.

על מנת לעדכן את האפליקציה אצלכם באייפון יש להיכנס לחנות האפליקציות, לעבור ללשונית עדכונים (או Updates אם אתם בממשק באנגלית) ולבחור את האפליקציה שאתם רוצים לעדכן. ככל הנראה העדכון יהיה זמין בקרוב גם עבור מכשירי האנדרואיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר