הפגנת הגיוס בארה"ב

גפני ל'כיכר': "לבכות בארה"ב על המצב - זה כמו המרגלים"

ח"כ משה גפני, מתייחס לראשונה - בראיון ל"כיכר השבת" - להפגנת הגיוס בארצות-הברית, ואומר כי "זה בדיוק כמו המרגלים" • לדבריו: "לא הייתה במדינה תקופה כל כך טובה כמו התקופה הזו" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: הדס פרוש / Flash90)

יו"ר 'דגל התורה', חבר-הכנסת משה גפני מתייחס היום (רביעי) לראשונה, בראיון ל"כיכר השבת", להפגנות המתוכננות בארצות הברית כנגד מה שהם מכנים "גזירת הגיוס" בארץ ישראל ומגדיר את המארגנים כ"מרגלים של ארץ ישראל".

בראיון ל"כיכר השבת", פותח ח"כ משה גפני בהקדמה ואומר כי "אנחנו נקרא בשבת הבאה את פרשת המרגלים, שכתוב 'ותשא כל העדה ויתנו את קולם ויבכו העם בלילה ההוא'. 'כל העדה', אומר רש"י, אלו הסנדהרהות, זאת אומרת אנשי ציבור. המצב היה בסדר גמור, זאת אומרת - הם היו במדבר אבל היה להם מן, היה להם מים וענני כבוד, ואז הקב"ה קבע מכיוון שהם בכו בכי חינם אז יהיה להם בכי קבוע בט' באב".

בשלב הזה עובר גפני להתייחס למצב בארץ ואומר: "אני מכיר את המדינה כאן הרבה שנים. לא הייתה תקופה כל כך טובה כמו התקופה הזו. אנחנו במדבר - אבל לא היה טוב כמו שהיום".

"לשבת בארצות הברית ולבכות על המצב, זה בדיוק כמו המרגלים", תוקף ח"כ משה גפני.

לדבריו: "אנחנו מודים לקדוש-ברוך-הוא על הסיעתא דשמיא הגדולה שיש לנו כאן בכל הנושאים שקשורים. וכמובן שיש הרבה מאוד מה לתקן. יש מאבקים יום-יומיים. אבל אם לוקחים את העבר אז היום הרבה יותר טוב. אנחנו מודים לקב"ה על כך".

גפני פונה להנהגה בארה"ב ואומר: "אנחנו מבקשים שאחרים לא יבכו, מכוון שזה עושה נזק גם מבחינת העונש וגם מבחינת המצב".

לקראת סיום, מתייחס גפני בקצרה גם לחוק השבת, שהצהיר כי יעביר אותו במושב הקיץ גם על תל אביב ואומר: "חוק השבת יעבור, במידה ויהיה בו צורך. במידה ובית המשפט יישאר בהחלטה שלו - החוק הזה יעבור, אם בית המשפט יחזור בו - לא יהיה צורך בחקיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר