מסתערים על הציבור החרדי

החרדי של ענקית הטכנולוגיה במיזם חדש: "כשר אלבומ'ס"

ענקית הטכנולוגיה פייסגיפט, הפטנט הישראלי שנסחר ברחבי העולם, ישיק פלטפורמה לקהל הדתי - חרדי 'kosher album's' • מאחורי המיזם החדש עומד הרב בנימין וייס בנו של הגר"א וייס (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
נציגי פוג'י העולמי בפגישה עם הרב בנימין וייס בתערוכת פוטוקינה, בגרמניה (באדיבות המצלם)

ענקית התוכנה "פייסגיפט", שפרצה לתחום הדיגיטל עם פיתוח עצמי של פלטפורמות מובילות לעיצוב ביתי של אלבומים ומוצרי תמונות דיגיטליים, יוצאת במהלך מפתיע - אתר ייעודי לצרכן החרדי - כשר אלבומ'ס. מסתבר כי פלח השוק של הציבור החרדי מבוקש גם בזירת הדיגיטל הביתי.

מאחורי המהלך החדשני עומד הרב בנימין וייס מירושלים, בנו של אחד מגדולי הרבנים והפוסקים בארץ, הגאון רבי אשר וייס, המחזיק ברוב אחוזי השליטה בחברה ובאפליקצייה הבינלאומית שלה.

עד היום נודעה "פייסגיפט" בעיקר בפיתוח ספינת הדגל של החברה - האתר "קליקה", אשר דרכו הובילו בעלי החברה את הפיתוח של אתר ליצירת אלבום דיגיטלי בתוך כ-10 דקות בטכנולוגיה עצמית חדישה, שמגובה בפטנט שאף זכה לאחרונה בפרסי חדשנות טכנולוגית והיתכנות כלכלית.

הרב בנימין וייס, בעל השליטה המשמעותי ב"פייסגיפט" (צילום: משה גולדשטיין)

שוק האלבומים הדיגטליים מגלגל קרוב ל-90 מיליון שקלים בשנה, ועל פי ההערכות למעלה מ-800 אלף אלבומים דיגטליים מודפסים מידי שנה כשהקצב רק גדל כל העת. בשוק דינמי זה, נבנתה התוכנה של פייסגיפט יחד עם האתר KLIKA מבית היוצר שלה, שהביאו לעולם אפליקצייה ייחודית תוצרת כחול-לבן שכבר נסחרת ברחבי העולם ונמכרה לשימוש במדינות רבות, וכיום ניתן למצוא גרסאות שלה ברחבי העולם במספר שפות, כולל בערבית.

כאמור, האתר הפופולרי מעובד כעת לפלטפורמה חדשנית הייעודית לציבור החרדי, אשר תושק בקרוב ממש בארץ ובחו"ל תחת השם "כשר אלבומ'ס".

"כמענה הולם לדרישה ולביקוש הרב, באה לעולם בשורת 'kosher album's' שתיתן את אותה פלטפורמה ייחודית ומבוקשת לעיצוב אלבומים דיגיטליים, בהתאמה ערכית, יהודית וייעודית התואמת במדויק את קשת האירועים והדגשים המלווים את חיי המשפחה החרדית לאורך השנה", אומרים גורמים בכירים בהנהלת "פייסגיפט", המספרים כי הפלטפורמה החרדית של האתר הפופולרי תדע לכלול גם תבניות לאירועי חגיגות גיל שלוש - חלאקה, בר מצווה, פדיון הבן ואפילו לטיולי חול המועד, כמו גם דגשים נוספים כמו הימנעות מתמונות ופרסומות באתר שאינם לרוח הציבור החרדי.

סטארטאפ ישראלי מבוקש בעולם. דוכן "פייסגיפט" בקלן שבגרמניה

"בציבור החרדי יש ביקוש רב לאלבומי תמנות מעוצבים ולתיעוד רציף של מגוון אירועים", אומרים בהנהלת "פייסגיפט". "המשפחתיות ורצף האירועים סביב לוח השנה מביאים לתיעוד נרחב העוסק בנושאים ספציפיים, במועדים ובאירועים, ולאורך שנות הפעילות נתקלנו בפניות רבות לתת מענה ייחודי גם למגזר החרדי, שבגודלו היום אכן מצדיק לחלוטין פלטפורמה ייחודית משלו".

כפי המסתמן, "כשר אלבומ'ס" יהיה פתוח לגלישה גם במסלולי הסינון השונים הקיימים בשוק הטכנולוגיה החרדית.

הגרסה החרדית "כשר אלבומ'ס" תצטרף למיזם הדגל "קליקה" מבית פייסגיפט, ותהיה זהה לחלוטין לאפיון המרכזי של מוצרי החברה, הידועים בגישה קלה וידידותית, בממשק קל לכל מאגרי התמונות, ואשר אינם כוללים צורך בהורדת תוכנה. בחיבור ישיר למחשב, מעלה המערכת את התמונות לשרת בקצב שיא ובמערכת יחידה מסוגה, הכוללת מנגנון אוטומטי חכם המסדר את התמונות באלבום במהירות יותר גבוהה אף משל מנועי 'גוגל'.

"פייסגיפט" בתערוכת פוטוקינה

התוכנה הייחודית ידועה בסיוע מירבי, קליט וידידותי, בשיבוץ תמונות באמצעות תבניות ופורמטים מעוצבים ומושקעים של מגוון נושאים כמו חורף, אלבום משפחתי, בר-מצווה, חתונה, סלפי, נוסטלגיה ועוד, לתמונות ילדים, מוצעות גם אפשרויות של תבניות לספרונים ולסיפורי ילדים בהם משולבת תמונת הילד/ה.

רף האיכות הגבוה שהציבה החברה בא לידי ביטוי הן בחוויית המשתמש, הן במהירות המערכת והן בעיצוב הייחודי ושובה הלב של אלבומי האיכות שהיא מנפיקה למשתמשים.

בסטארט אפ הישראלי ﬠובדים כיום 20 מפתחי על, חרדים, מסורתיים וחילונים, שמטרתם לשפר ולחדש את החוויה. בעקבות ההישגים והחדשנות הטכנולוגית העניק לאחרונה המדען הראשי של הרשות לחדשנות טכנולוגית ל"פייסגיפט" - חברת האם של המיזם, מﬠנק מכובד בגין חדשנות טכנולוגית. המענק מושקע כיום בפיתוח והתאמת האתרים לשווקים בינלאומיים מובילים, בהם פלטפורמות אתרי האלבומים של החברה זוכות לעניין רב ולשם עולמי גובר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר