"יש דין ויש דיין

כתב אישום: כך משה איראם איים על ראש אכ"א

פרקליטות מחוז צפון הגישה לבית המשפט כתב אישום נגד משה אברהם איראם בן 40 מירושלים בגין איומים וניסיון לתקיפת ראש אגף כח אדם בצה"ל האלוף מוטי אלמוז (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
משה אברהם איראם (צילום: Basel Awidat/Flash90)

פרקליטות מחוז צפון הגישה בצהריים (חמישי) לבית המשפט השלום בנצרת כתב אישום נגד משה אברהם איראם בן 40 מירושלים בגין איומים וניסיון לתקיפת ראש אגף כח אדם בצה"ל האלוף מוטי אלמוז בחודש שעבר .

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד אלינה קאפמן עולה כי "ביום 5/5/17 הגיע הנאשם ביחד עם אדם נוסף , לישוב בו מתגורר האלוף אלמוז, וזאת על רקע התנגדותו של הנאשם למדיניות הגיוס לצה"ל , והאידיאולוגיה שאימץ לפיה יש לפגוע ולהטריד את אלה העוסקים בגיוס לצבא".

בכתב האישום נכתב כי "בערב שבת, לאחר שווידא הנאשם כי האלוף אלמוז נמצא בקרב המתפללים הגיע לבית הכנסת ועם סיום התפילה, ניגש הנאשם אל האלוף אלמוז ברחבת בית הכנסת, והחל להטיח בו האשמות בגין ביצוע מעצר צבאי של חיילות. הנאשם המשיך בצעקות, וקרא לעברו של האלוף: 'יש דין ויש דיין' וכי מי שמענה אלמנה ויתום יש לו עונש חמור מאוד", לבסוף אף ירק איראם לעברו.

"גם במהלך שלושת הימים הבאים, ועד ליום 8.5.17, המשיך הנאשם לשהות עם האחר בקרבת בית הכנסת בישוב ובסמוך לביתו של האלוף אלמוז ואף הניף שלטים במקום".

הפרקליטות ביקשה מביהמ"ש להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר