הוכרז בביקור השר

בית קברות חדש יוקם בשטח העיר אלעד

בכירי משרד הדתות, בראשות השר דוד אזולאי, סיירו היום בעיר החרדית במרכז. במהלך הביקור נודע באופן רשמי כי תאושר תכניתה של העירייה לפתיחתו של בית עלמין חדש (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הסיור היום בעיר (צילום: באדיבות המצלם)

שר הדתות דוד אזולאי (ש"ס) סייר היום בעיר החרדית אלעד עם מנכ''ל משרדו עודד פלוס ובכירים נוספים, כאורחו של ראש העיר ישראל פרוש, יחד עם סגן ראש העיר ויו''ר ש''ס המקומית צוריאל קריספל ושאר חברי העירייה.

במהלך הסיור הציג ראש העיר ישראל פרוש את השטח בו יועד לקום בית עלמין בגבולות העיר ובסמוך לכפר ויקוטריה והשר הבטיח כי בית העלמין יאושר, ויוקם לראשונה בית עלמין בעיר אלעד.

השר אזולאי, שקיבל סקירה מפורטת על מוסדות הדת בעיר אלעד, שיבח את פעילות פרוש והבטיח לעשות הכל להוסיף מקוואות ולשפץ את מבני הדת בעיר, אשר תושביה מתרבים משנה לשנה.

עם הרב שלמה זלמן גרוסמן, רב העיר

לדבריו, ''התפעלתי מהאחדות המדהימה הקיימת באלעד בין הסיעות השונות מכל החוגים והעדות - ואני מברך את ראש העיר ישראל פרוש על כך, בנוסף לפעילות העצומה שלו ושל כל נציגי הציבור העושים לילות כימים למען העיר ורווחת תושביה''.

בסיום הביקור, הודה ראש העיר ישראל פרוש לשר אזולאי בשם כל תושבי אלעד ואף העניק לו תעודת הוקרה והערכה על המשאבים הרבים שהקצה ויקצה לרווחת התושבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר