לעיני בנו הקטן

תיעוד מזעזע: השכן החדש בעט את הכלב הקטן אל תוך המעלית

הדייר החדש בבנין המגורים בעיר יבנה בוודאי לא שמע על פסק ההלכה החמור כי "אסור מן התורה לצער כל בעל חי". שכניו שצפו במצלמת האבטחה בבנין גילו מחזה מזעזע בכניסה למעלית. צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההתעללות בכלב הקטן (צילומים: תנו לחיות לחיות, מצלמות אבטחה, מתוך ynet)

ועד בית בבנין בעיר יבנה התקין לפני זמן מה מצלמות אבטחה, ואלו חשפו את השכן החדש בבנין כשהוא מתעלל בכלבו באופן מזעזע. הוא נראה אוחז בכלב הפאג הקטן כמו בסמרטוט, בועט בו ומטיח אותו לרצפת הלובי והמעלית - וכל זאת כשלידו עגלה עם בנו הקטן.

השכנים שצפו בסרטון הזדעזעו ופנו בענין לארגון 'תנו לחיות לחיות'. בכירת הארגון, אתי אלטמן, עירבה בנושא את המשרד לביטחון פנים, שבהמלצתו נכנס לתמונה גם מפקד משטרת יבנה סנ"צ שלומי בן שטרית.

מטיח אותו על רצפת הכניסה לבנין (צילום: תנו לחיות לחיות, מצלמות אבטחה, מתוך ynet)

המפקד שלח למקום שוטרים שדאגו לחלץ את הכלב מהבעלים, אך בעליו האכזר הספיק בינתיים להימלט מהדירה. אשת 'תנו לחיות לחיות' אמרה לגבי מקרה זה: "בכל פעם מחדש אנחנו עדים לרוע, אכזריות וחוסר מצפון של בני אדם. אני רק יכולה לתאר לעצמי איזו התעללות מחרידה עבר הכלב עד שהשכנים נחלצו לעזרתו".

"אני רוצה להודות לשכנים שגילו ערנות ואחריות. אני קוראת לכל הציבור לפקוח עין ולדווח על מקרים של חשד להתעללות בבעלי חיים. אני עומדת על כך שהאיש הנורא הזה יעמוד לדין וישלם מחיר כבד על מעשיו", היא אמרה, ואכן בכוונת המשטרה לעצור אותו בהמשך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר