לא מחופש

חייל הותקף בשכונת מאה שערים וחולץ על-ידי אזרחים • צפו

חייל במדים שהלך בשכונת מאה שערים בירושלים הותקף בצעקות וביידוי אבנים על ידי קבוצת קיצוניים. הוא חולץ על ידי חסיד תולודות אהרן, שני תושבים ומתנדבי הצלה • צפו (בארץ)

החייל מחולץ (צילום: קבוצת "מחאות החרדים הקיצוניים")

בשעות הצהריים (שישי) חייל במדים שהלך בשכונת מאה שערים בירושלים הותקף בצעקות ולפי המשטרה גם ביידוי אבנים על ידי קבוצת קיצוניים שהתגודדה סביבו.

החייל, שנכנס לחנות ספרים בשכונה, חולץ על ידי חסיד תולדות אהרון ושני תושבי מאה שערים יחד עם כוננים חרדים של מד"א ואיחוד הצלה, שליוו אותו מרחוב יואל עד לחבירה עם כוחות משטרה ברחוב יחזקאל.

במוקד 100 של המשטרה התקבלו מספר שיחות בנושא וכוח משטרה הוזעק למקום כדי לחלץ את החייל, שכאמור חולץ בידי אזרחים.

צוות מד"א שהגיע במקביל למקום נתקל בקבוצת קיצוניים שניסו למנוע את נסיעת האמבולנס, והמשטרה סייע בחילוצו.

מהמשטרה נמסר כי היא "חוקרת את האירוע ופועלת לאיסוף ממצאים מהשטח".

המהומה והחילוץ (צילום: קבוצת "מחאות החרדים הקיצוניים")

עוד נמסר כי "מתחקור ראשוני עולה כי החייל שיצא לחופשת שבת בביתו הלך לחנות בשכונה עם קרובת משפחתו. מיד כשהבחינו בו החרדים, כאמור, החלו לתקוף אותו".

יצוין כי כתגובה לתקיפת החייל פעלה המשטרה בפעילות יזומה בשכונה בכדי להביא ללכידת התוקפים.

מהמשטרה נמסר עוד כי "משטרת ישראל ממשיכה במאבק כנגד התופעה לפיה חיילים לובשי מדים מותקפים באלימות עת שהולכים בשכונות החרדיות. האירועים הישירים בהם חיילים הותקפו, כפי שארע גם היום בשכונת מאה שערים, הובילו את המשטרה לפעול בפעילות יזומה ומתוכננת, בדגש למועדים וימים בהם מתרחשים רוב האירועים, ימים בהם החיילים משתחררים לביתם בעיקר בימי שישי בשעות הצהריים. הפעילות היזומה הביאה לא אחת למעצרם של תוקפי חיילים.

"משטרת ישראל תמשיך להאבק בכל גורם אשר ינקוט באלימות כנגד לובשי מדים, בכל זמן ובכל מקום, ולא תאפשר לגורמים קיצוניים לקחת את החוק לידיים ולפגוע באנשים אשר בחרו לשרת את המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר