רק 12% הנחה

הוזלה מוקטנת בלבד לנוסעים במוניות מנתב"ג

ברשות שדות התעופה פרסמו הבוקר כי נהגים שיעניקו הנחה של 12% ל-70 יעדים יוכלו לקבל נוסעים בקומת מקבלי הפנים. זאת בהשוואה להנחה של 30% שהייתה צפויה (רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

לאחר פרישת מוניות הדר מהמכרז להסעת נוסעים מנמל התעופה בן גוריון וביטול המכרז מודיעה רשות שדות התעופה על שיטת תפעול השדה הפתוח לכלל המונית המיוחדות מנמל התעופה בן גוריון תמשיך ותפעל בנתב"ג בשני מסלולים מרכזיים:

במסגרת מודל ההפעלה של ה"מחירון המופחת" תוכל כל מונית הרשומה כחוק בישראל לאסוף נוסעים מנתב"ג וכפי שהונהג החל מסוף מאי. במטרה להוזיל לצרכן את מחיר הנסיעה במונית רשות שדות התעופה תפטור את נהגי המוניות אשר ינהיגו הנחה של 12%, ותקפיא גם את התשלום בסך 5.00 ₪ הקבוע בצו הפיקוח (מחירי נסיעה במונית) התשע"ז - 2016, (זאת, בנוסף על פטור מדמי ההרשאה בסך של 5.80 ₪) ותאפשר לנהגים לגלגל את ההנחה לציבור.

נהגי המוניות אשר יוזילו את המחיר לנוסעים ב 12% מהמחירון ל-70 היעדים המפורסמים בצו הפיקוח של משרד יוכלו לאסוף את הנוסעים הנכנסים לארץ ממפלס היציאה מאולם מקבלי הפנים (מפלס G) ובכך לקבל קדימות באיסוף הנוסעים בנתב"ג.

מחיר הנסיעה הכולל הנחה של 12% ממחיר המחירון יוצע לנוסע טרם הנסיעה מאחר ומונה המוניות המורשות בישראל מכוילות על מחיר המחירון.

מוניות אשר מבקשות לגבות את המחיר הקבוע בצו הפיקוח (מחירי נסיעה במונית) התשע"ז 2016, תורשנה לאסוף את הנוסעים בקומת הביניים (מפלס 2 המיועד לתחבורה ציבורית) וזאת לאחר רישום ותשלום חמישה שקלים (הכלולים במחירון צו הפיקוח).

הסדר זה יהיה בתוקף עד לפרסום המכרז וכניסת זכיין חדש לנתב"ג.

כזכור, במכרז זכו מוניות הדר יחד עם חברת 'gett' כשהציעו הוזלה של 31% ממחיר המחירון אך חברת הדר חזרה בה מהסיכום וביטלה את המכרז מה שבסופו של דבר ייפגע בנוסעים שבמקום לקבל מכרז אמיתי על מחירי הנסיעה נאלצים להסתפק בהוזלה קטנה של 12% בלבד ממחיר המחירון ורק בקומת הכניסה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר