סערת "בית יעקב - היובל"

ההורים חוששים: מאות תלמידות ילמדו עם קרינה מסוכנת

מאבקם של תושבי קריית יובל לקבלת מבנה לבית ספר לבנותיהם, נחל הצלחה חלקית, עם הקצאה זמנית בשכונת בית וגן. כעת, ההורים חוששים מפני קרינת האנטנות המוצבות בגג המבנה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
המבנה החדש והאנטנות (באדיבות המצלם)

סאגת מבנה בית הספר "בית יעקב - היובל" • פרסום ראשון: לפני יותר משנה, לאחר שעיריית ירושלים התנגדה בכל תוקף למקם את בית הספר במגרש "וורבורג" בקרית יובל, החלטה שגררה לזעם רב בקרב התושבים שטענו כי מדיניות ראש העיר ניר ברקת היא לנסות למנוע בכל תוקף את התחרדות שכונת קרית יובל.

לאחר מאבק של התושבים שכרה העירייה מבנה זמני לצרכי בית הספר בחודשיו הראשונים ברחוב הרב פרנק בשכונת בית וגן, במבנה ששימש עד עתה את תלמוד תורה אחיעזר בשכונה.

במקביל, עד שייכנס בית הספר למשכן קבע שיבנה בשנים הקרובות, שכרה עיריית ירושלים את מבנה ישיבת "באר התורה" לשעבר, ברחוב הפסגה שבבית וגן, אשר הותאם בחודשים האחרונים לצרכי ביה"ס החדש, ולקראת שנת הלימודים הבאה צפוי בית הספר לעבור למבנה.

המבנה החדש והאנטנות

אלא שבימים האחרונים החלה להתעורר סערה חדשה כשהורי התלמידות גילו שעל גג מבנה בית הספר ממוקמות כמה אנטנות סלולריות כשהדבר מהווה סכנה מוחשית לשלום התלמידות.

"איך חשבו מלכתחילה שמאות תלמידות ילמדו וישחקו ליד אנטנות מסוכנות כל כך?", שואל אחד התושבים, "לא דיי בכך שברקת מתנגד למציאת מקום בשכונת קרית יובל הוא גם שולח את התלמידות ללמוד במבנה עם קרינה?".

אברך מעסקני שכונת קרית יובל מסר ל"כיכר השבת" כי "מלכתחילה היה מדובר בפתרון לא אידיאלי עבור אותם הורים, שבנותיהם נאלצות לכתת רגליהן משכונה לשכונה, זאת בשל סירובו העיקש של ראש העיר להקצות מבנים לחרדים בשכונות המעורבות, ועכשיו בנוסף על כך קיימת סכנה של קרינה מהאנטנות הסלולריות".

תגובת עיריית ירושלים לא התקבלה עד לשעת פרסום הכתבה.

האנטנות בגג המבנה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר