פגע וברח

רחפן קרע חוטים וגרם להפסקת חשמל

1600 בתים בקליפורניה היו במשך כמה שעות ללא חשמל לאחר שרחפן פגע בחוטי חשמל וקרע אותם. המטיס, לפי העדויות, נמלט מהמקום והמשטרה מחפשת אחריו (טכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
הרחפן השרוף (צילום: משטרת מאונטיין וויו)

בחלק מהמדינות בודקים אפשרות של רישיון להטסת רחפנים וככל שהזמן עובר ומספר הרחפנים גדל עולה הצורך בכך. ביום חמישי האחרון פגע רחפן בקו מתח גבוה בעיר מאונטיין וויו שבקליפורניה. כתוצאה מכך הופסק זרם החשמל לכ-1,600 בתים למשך שעות. כך על פי הדיווח בכלי תקשורת מקומיים.

עדי ראייה סיפרו למשטרה המקומית כי הבחינו בגבר מטיס את הרחפן ביום חמישי האחרון, סמוך לשעה 20:15 בערב. הרחפן פגע ככל הנראה בטעות בקו מתח גבוה וגרם לניתוק זרם החשמל - בין היתר לבניין העירייה, לבניין בו שוכנת הספרייה המקומית ולבתים רבים באזור.

במשטרה אמרו כי בשל הפסקת החשמל פונו קוראים מהספרייה וישיבת מועצת העיר נערכה בחשיכה. יצוין, כי על-פי התקנות של רשות התעופה הפדרלית בארצות הברית, אסור להטיס רחפנים ליד בני אדם או ליד מכשולים שבהם הם עלולים לפגוע.

עדי ראיה סיפרו כי את הרחפן הטיס ככל הנראה גבר מבוגר ששערו לבן. לדבריו, לאחר שהרחפן פגע בחוטי החשמל והחל לבעור הגבר עזב את המקום במכוניתו ונעלם לפני שהשוטרים הגיעו לשם. השוטרים תיעדו את הרחפן המפויח שגרם להפסקת החשמל הגדולה. המשטרה מחפשת אחר הגבר, שגרם לנזק של עשרות אלפי דולרים - כך לפי התקשורת המקומית בקליפורניה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר