נפתרה התעלומה

מי באמת הניח את אות המצוקה באי הבודד?

המשטרה האוסטרלית חיפשה זמן רב אחר זהות יוצרי אות המצוקה באי מבודד באוסטרליה. לשם כך היא נעזרה ברשת פייסבוק, בה פורסם הסיפור. התשובה מפתיעה ומחרידה כאחד (מעניין)

אות המצוקה שצולם מאוויר (צילום: משטרת אוסטרליה )

לפני כחודש דיווחו כלי תקשורת שונים על מציאת סימון המצוקה S.O.S שנבנה מאבנים באי מבודד במערב אוסטרליה, הסימון התגלה על ידי טייס שהזעיק את הרשויות לאי שחיפשו אחר האנשים שבנו לכאורה את אות המצוקה. בתום חיפושים ארוכים לא נמצא איש על האי, וכעת מתברר הסיפור האמתי והמחריד מאחורי הסימון.

משטרת אוסטרליה פרסמה בדף הפייסבוק שלה את תמונת האבנים שסודרו בצורת אות המצוקה ובקשה מהציבור מידע על כך.

התמונה שהפכה לוויראלית צברה עשרות אלפי שיתופים ולבסוף תושב לונדון שראה את השיתוף טען כי בידיו הסיפור שיביא פתרון לתעלומה.

לדבריו, שני גברים יצאו לטיול ביאכטה באזור בשנת 2013. כשהגיעו אל האי, ירדו בסירה מתנפחת בכדי למצוא שם מים מתוקים לשתייה. כשהגיעו לאי, מצאו שם תנין שהיה ככל הנראה רעב במיוחד, התנין לעס את הסירה המתנפחת שלהם שיצאה מכלל שימוש והם נמלטו אל תוך האי כשהם תקועים ללא יכולת לשוב ליאכטה שלהם שעגנה במרחק של כ-600 מטרים בתוך הים.

שני הגברים הצליחו לטפס על מצוק באי בכדי להימלט מהתנין שראה בהם ארוחה דשנה, כך הם נותרו באי שבעה ימים כשהתנין אורב להם למטה, במהלך הימים בנו את אות המצוקה שהפך וויראלי לאחר שבעה ימים הצליחו לאותת לספינה שחלפה באזור וזו וחילצה אותם מהאי כשהם סובלים מהיפותרמיה ומאובדן משקל.

משטרת אוסטרליה שפרסמה את הסיפור סיימה אותו עם מסר ליורדי הים ובו בקשה לשאת אתם תמיד טלפון לוויני או אמצעי קשר מתאים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר