השופט הורה לנתח

המוות בבית המלון: המשפחה עותרת לבג"ץ

בני משפחותיהם של ברוך אינדיג ואודליה בכר עותרים לבג"ץ בדרישה למנוע את נתיחת גופות הצעירים שנמצאו מתים בבית מלון באילת. המשטרה טוענת לראיה סודית (אקטואליה)

ברוך אינדיג (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ברוך אינדיג)

שופט בית משפט השלום באילת אפשר בצהריים (שני) למשטרה לנתח את גופותיהם של ברוך אינדיג ואודליה בכר שגופותיהם נמצאו אתמול בחדר בבית מלון הרודס באילת.

נציגי המשטרה הציגו בפני השופט ראיה המוגדרת כסודית ובגינה דרשו את נתיחת הגופה למרות שנסיבות המוות לכאורה ידועות.

בני משפחתם של בכר ואינדיג פונים בשעה זו בסיוע המחלקה המשפטית של זק"א לבית המשפט העליון בדרישה להפוך את ההחלטה ולמנוע את נתיחת הגופות.

המשפחות דורשות כי המשטרה תסתפק בבדיקה חיצונית בלבד שתיערך במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

אנידיג מקבל את הדרגה ממפקד גל"צ ירון דקל (צילום: מתוך דף הפייסבוק של ברוך אינדיג)

כזכור, אתמול איתרה המשטרה את גופותיהם של השנים כשהם ללא רוח חיים בחדר בבית הלמון הרודס בעיר הדרומית, ונבדק החשד כי השנים שמו קץ לחייהם אך עם זאת כל כיווני החקירה נבדקים על ידי המשטרה.

אינדיג, בן למשפחה חרדית, ולשעבר מגיש פינות בתכניות הלייט-נייט של יוסי אייזנטל ברדיו "קול חי", התגייס לגלי צה"ל ושירת עד לשנה האחרונה במגוון תחומים שונים בתחנה. גם אודליה בכר, היא בת למשפחה חרדית.

בעבר, פרסם אינדיג פוסט ברשת הפייסבוק, בו הפנה אצבע מאשימה לאדם שפגע בו בשנות ילדותו. "אחרי מה שעשיתי בגללך בשנה האחרונה, לאנשים ממש קשה להזדהות איתי, כי אני סוג של פושע. חברים הכי טובים שלי נטשו אותי. חלקם כי באמת פגעתי בהם. חלקם לא".

"אתה הרסת לי את החיים. לי ולעוד הרבה ילדים שפגעת בהם. לי ולעוד הרבה אנשים שאני ועוד כמה ילדים פגענו בהם. אתה יושב בכס חוד הפירמידה של תעשיית רוע ומעשים רעים!. אתה כיבית לנצח את מי שיכולתי להיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר