הטרגדיה באילת

ברגע האחרון: נדחה הדיון על נתיחת גופות הצעירים שנמצאו ללא רוח חיים באילת

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט העליון לדחות את הדיון על הערעור שהגישו משפחות אינדיג ובכר על ההחלטה לאשר את נתיחת גופות בניהם, זאת מאחר והגופות עדיין באילת (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ברוך אינדיג, בימיו ברדיו "קול חי" (צילום: מתוך חשבון הפייסבוק של אינדיג)

הפרקליטות ביקשה לדחות את הדיון בבג"צ שנקבע להערב (שני) בשאלת נתיחת גופותיהם של ברוך אינדיג ואודליה בכר, צעירים בנים למשפחות חרדיות שנמצאו ללא רוח חיים בבית מלון באילת.

לפי זק"א, הסיבה לדחיית הדיון בבג"צ שנקבע לשעה 18:30, היא "מאחר והגופות עדיין באילת והמשטרה טרם שלחה את הגופות לאבו כביר כך שאין לפרקליטות חוות דעת של פתלוג מהמכון".

בבג"צ קיבלו את בקשת הפרקליטות והודיעו על דחיית הדיון בנתיחת הגופות לשעה 8:30 בבוקר. כזכור, מוקדם יותר, בדיון שהתקיים בבית משפט השלום באילת, קיבל השופט את בקשת המשטרה והורה על נתיחת גופות השניים. בתגובה, המשפחות בסיוע המחלקה המשפטית של זק"א הגישו ערעור לבג"צ.

כזכור, אתמול איתרה המשטרה את גופותיהם של השניים כשהם ללא רוח חיים בחדר בבית המלון הרודס בעיר הדרומית. בתחילה היה נראה כי החשד המרכזי הוא שהשניים שמו קץ לחייהם, אולם המשטרה הודיעה כי כל כיווני החקירה נבדקים על ידה.

אינדיג, בן למשפחה חרדית, ולשעבר מגיש פינות בתכניות הלייט-נייט של יוסי אייזנטל ברדיו "קול חי", התגייס לגלי צה"ל ושירת בעבר במגוון תחומים שונים בתחנה. גם אודליה בכר היא בת למשפחה חרדית.

בעבר, פרסם אינדיג פוסט ברשת הפייסבוק, בו הפנה אצבע מאשימה לאדם שפגע בו בשנות ילדותו. "אחרי מה שעשיתי בגללך בשנה האחרונה, לאנשים ממש קשה להזדהות איתי, כי אני סוג של פושע. חברים הכי טובים שלי נטשו אותי. חלקם כי באמת פגעתי בהם. חלקם לא".

"אתה הרסת לי את החיים. לי ולעוד הרבה ילדים שפגעת בהם. לי ולעוד הרבה אנשים שאני ועוד כמה ילדים פגענו בהם. אתה יושב בכס חוד הפירמידה של תעשיית רוע ומעשים רעים!. אתה כיבית לנצח את מי שיכולתי להיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר