משבר קטאר

נתניהו שוקל את סגירת משרדי 'אל ג'זירה'

לאור המשבר של מדינות ערב עם קטאר וניתוק היחסים, ראש הממשלה נתניהו שוקל את סגירת משרדי רשת 'אל ג'זירה' בירושלים, שגרמה בעבר לנזק תדמיתי רב לישראל (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

ישראל שוקלת לנצל את המשבר של מדינות ערב מול קטאר ולהביא סוף סוף לסגירתם של משרדי רשת התקשורת שלה בישראל - אל ג'זירה, הממוקמים בגן הטכנולוגי בשכונת מלחה בירושלים. על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט לבחון את סגירת משרדי אל-ג'זירה בישראל.

כבר אתמול (שני) התקיים דיון ראשון בנושא, ועבודת המטה החלה במקביל בלשכת העיתונות הממשלתית, במשרד החוץ, בשב"כ ובמערכת הביטחון.

בימים האחרונים נקטו ירדן וסעודיה צעדי ענישה דומים נגד אל־ג'זירה וההערכה היא כי ישראל כנראה רוצה לנצל את שעת הכושר ולסגור את פעילות הרשת הקטארית בישראל, שבעבר גרמה לישראל פגיעה תדמיתית כשפעלה מתוך שטח ישראל כדי להשמיץ אותה בעולם כולו.

"ישראל רואה יחד עם מדינות ערב סכנה באל־ג'זירה וכי זו תקשורת בנוסח גרמניה הנאצית", אמר אתמול שר הביטחון ליברמן שגם הוא יודע שככל הנראה גם במקרה של החלטה לסגור את הרשת בישראל היא תפנה לבג"צ גם בשל העובדה שרוב עובדיה בישראל הינם ערבים ישראלים שיפוטרו בעקבות המהלך.

בשנים האחרונות נשמעות פעמים רבות קריאות לסגור את הערוץ הבעייתי והזדמנות הפז שנפלה לידי ישראל בימים האחרונים כנראה שלא תחזור על עצמה בעתיד הקרוב ובישראל יודעים זאת היטב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר