זהירות, מטפל

חשד: "טיפל" בנשים חרדיות וביצע עבירות חמורות

'מטפל אלטרנטיבי' נעצר ונחקר בחשד שביצע עבירות חמורות בנשים חרדיות שבאו לקבל ממנו 'טיפול'. האיש שהתחזה לד"ר היה ללא הכשרה מקצועית וניצל את מצב הנשים (משטרה)

(צילום: שאטרסטוק)

בעיית המטפלים הלא מוסמכים עלתה פעמים רבות בשנים האחרונות וכעת היא מקבלת חיזוק נוסף ממקרה חמור שאירע בירושלים. אתמול (שני) הוארך מעצרו של תושב ירושלים כבן 57 שעסק כ'מטפל אלטרנטיבי' וחשוד בשורת עבירות חמורות כנגד נשים חרדיות שהגיעו אליו לקליניקה לקבלת 'טיפול'.

תלונה שהוגשה במשטרה לפני כשבוע על ידי תושבת ירושלים כבת 40 חשפה מסכת פגיעות חמורות שביצע בה, עפ"י החשד, החשוד אשר הציג עצמו כמטפל אלטרנטיבי תחת התואר 'ד"ר'.

מחקירת המשטרה עולה כי לחשוד קליניקה במרכז העיר בה הוא מעניק טיפולים אלטרנטיביים מסוגים שונים. האישה פנתה אליו בעקבות מצבה הרגשי וטופלה על ידו במפגשים יומיים בשנה האחרונה. במהלך המפגשים, עפ"י החשד, ביצע החשוד עבירות חמורות.

בעת האחרונה משהרגישה כי המפגשים האחרונים היו, לטענתה, קשים עבורה, פנתה למרכז סיוע בקהילה אשר הפנו אותה למשטרה.

(צילום: דוברות המשטרה)

בהמשך הגיעו חוקרי המשטרה לאישה נוספת כבת 33, שהגישה אף היא תלונה במשטרה בגין עבירות דומות.

החשוד נעצר אתמול והובא לחקירה ביחידה לחקירות פשעים במרחב ציון, שם נחקר בחשדות הקשים.

בהמשך הובא בפני בית המשפט, אשר נעתר לבקשת המשטרה והאריך מעצרו עד ליום א' הבא. לבקשת סנגורו של החשוד אסר בית המשפט לפרסם את שמו של החשוד.

במסגרת החקירה ומאחר והחשוד פרסם עיסוקו תחת התואר 'ד"ר' , פנו חוקרי המשטרה למשרד הבריאות מהם עלה כי לחשוד אין כל הכשרה מקצועית מוכרת.

(צילום: דוברות המשטרה)

במשטרה ציינו כי מדובר באירועים הקשים והרגישים בהם הקורבנות אוזרות אומץ ומשתפות במצבן הפגיע ומבקשות לקבל טיפול למצבן - נתקלות באדם המציג עצמו כאיש מקצוע ובכך מנצלן לשם מימוש המאווים האישיים שלו, ובכך גורם לפגיעה קשה יותר בהן.

"משטרת ישראל תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת לבסס התשתית הראייתית כנגד החשוד ובמקביל למנוע פגיעה בנשים נוספות", נאמר בהודעת המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר