עבודות שירות בלבד

ה"מחבלת" מהתחנה בעפולה ערערה על עונשה - וניצחה

מדובר בתקרית שתועדה והופצה ברשתות החברתיות והפכה לאחת הזכורות בגל הטרור, גם בשל "שוטרת הארטיק" שנצפתה בו. ערעורה של הצעירה הערבייה התקבל (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אסראא עאבד (צילום: מתוך פייסבוק)

בית המשפט קיבל היום (שלישי) את ערעורה של הצעירה הערבייה מנצרת שהתחזתה למחבלת בתחנה המרכזית בעפולה כדי לסיים את חייה, אסראא עאבד.

לפני כשנה נגזרו עליה בבית המשפט שישה חודשי מאסר בפועל לאחר שהורשעה ב"החזקת סכין שלא כחוק", אך בית המשפט המחוזי בנצרת החליט היום לקבל את הערעור שהגיש עו"ד אלביר מני בשמה של עאבד, ולפי הפרסום בחדשות 2, השופטת אסתר הלמן הקלה בעונשה של הצעירה, והיא תיענש בעבודות שירות בלבד.

בשיחה לחדשות 2 Online אומר פרקליטה: "אני מברך על התוצאה אשר לדעתי יש בה אמירה נכונה ופרופורציונלית למעשה של גברת עאבד, אשר בסופו של יום לא הייתה לה שום כוונה לפגוע במאן דהו מהסובבים אותה".

תיעוד האירוע הדרמטי (צילום: שלמה מזרחי ועמית שטרית)

כזכור, באוקטובר 2015, הגיעה עאבד לתחנה המרכזית בעפולה, וליד אחד הרציפים היא שלפה סכין והתקדמה לעבר חיילים שהיו במקום כשהיא קוראת לעברם "טרוריסטים". חייל, מאבטח ושני שוטרי מג"ב, שזיהו כי היא מתכוונת לדקור חייל ירו לעברה כמה יריות לפלג גוף תחתון ופצעו אותה באורח בינוני.

התקרית שהתרחשה בתחילת גל הטרור תועדה והופצה ברשתות החברתיות, וכך הפך המקרה לאחד הזכורים באינתיפאדה זו - גם בשל העובדה כי נצפתה שם שוטרת שמנסה לטעון את כלי הנשק ללא הצלחה, תוך כדי שהיא מחזירה בידה ארטיק.

כאמור, בתחילה נחשדה עאבד כמחבלת אך בפרקליטות קבעו כי על רקע מצוקתה הנפשית החליטה להתאבד על ידי שהשוטרים יירו בה למוות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר