"שלא ידבר, שיעשה"

פרוש מתח ביקורת, גפני מגיב לו בחריפות • צפו

דבריו של ח"כ משה גפני ב'וועידת הארץ' על היחסים עם השמאל, עוררו סערה. כעת, הוא מגיב בחריפות רבה לחברו לסיעה מאיר פרוש: "לא ימנע ממני להביע את עמדתי" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

המאבק על הנאום בוועידת הארץ: לאחר נאומו אמש (שני) של יו''ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בוועידת השלום של "הארץ" בנוגע לשמאל ולשיתוף הפעולה של היהדות החרדית עמו התבטא יו''ר שלומי אמונים בתקיפות נגד גפני.

פרוש טען כי "אולי גפני הגיע אחרי הפלסטינים, אני נמצא כאן שמונה דורות. כל ההתחבקות עם השמאל היא תמוהה, מרגיזה ואין בה כל תועלת. אמרתי לו את זה כבר בישיבת סיעה לפני שבוע".

בתגובה, אומר ח"כ גפני בחריפות אופיינית כי "זה חוזר על עצמו פעם אחר פעם, חבר הכנסת פרוש מעביר ביקורת על מה שאני אומר, שאני אומר את משנתה של דגל התורה, אני אומר את מורשתו של מרן הרב שך זצ"ל".

גפני מוסיף וטוען כי "הוא גם לא שמע את הנאום, הוא אמר דברים שלא היה ולא נברא, אני אמרתי שלקיבוצי השמאל אין זכות להיות על אדמות ערביות אם לא התורה, כל הזכות שלנו על ארץ ישראל נובעת מזה שהקב"ה נתן לו את זה".

"להגיד את זה במעוז השמאל, לדבר נגד הרפורמים, להגיד את עמדתנו ואחרי זה שחבר הכנסת מאיר פרוש יעביר עליי ביקורת - תיגמר התופעה הזו", אומר גפני ותוקף: "אם הוא לא יודע לדבר, שלא ידבר, שיעשה".

יצויין כי ביקורת נשמעה במקביל הבוקר גם מנציגי ש"ס בהם ח"כ יגאל גואטה שאמר בראיון למרדכי לביא ברדיו 'קול חי' כי "מעניין אם גפני ימני או שמאלני, כך נדע אם הוא אינטיליגנט. לא ידעתי שהוא פובליציסט. הוא רצה למצוא חן בעיניהם של המשתתפים".

"השמאל לא משנה את דעתו על החרדים, לכן דבריו - התרפסות!", טען גואטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר