מימון מפתיע

המשרד בראשות רגב, בשיתוף... הקרן החדשה לישראל

הקרן השמאלנית, נגדה לוחמים גורמי ימין בהובלת השרה מירי רגב, מממנת פסטיבל תרבות מזרחי - שזוכה במקביל לתקציב גם ממשרד התרבות. רק לאחרונה ביקשה רגב לחקור את הקרן (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
השרה מירי רגב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

האם המשרד שבראשו עומדת השרה מירי רגב (ליכוד) משתף פעולה עם הקרן השמאלנית בה נלחמת רגב וקוראת לחשוף את מקורות המימון שלה - הקרן החדשה לישראל? לפי הפרסום ב'ידיעות אחרונות', אלו אכן העובדות.

פסטיבל 'לבי במזרח' העוסק בתרבות ואמנות מזרחית עכשווית, נפתח כל שנה בקיץ בדרום תל אביב. אחד המממנים של הפסטיבל שייצא לדרך בשבוע הבא הוא משרד התרבות, וכן הקרן החדשה לישראל שעושה כך כבר מספר שנים.

רגב מסעירה את הכנסת בנאומה על "הקרן להשמדת ישראל". ארכיון (צילום: ערוץ הכנסת)

רק בחודשים האחרונים אמרה רגב כי "הקרן החדשה לישראל וארגוני השמאל הקיצוניים רוצים ישראל בלי ימנים, בלי דתיים, בלי ירושלמים, בלי ציונים ובלי כאלו שחושבים אחרת מהם". בעבר אף התקיים דיון בכנסת ובו רגב אמרה כי תגיש תלונה נגד הקרן החדשה, ותהתה: "האם גרמניה יודעת מה מעשיה של 'הקרן החדשה לישראל' במדינת ישראל?"

ממשרד התרבות לא נמסרה תגובה לכתבה כפי שפורסמה בידיעות אחרונות, ומהקרן החדשה לישראל נמסר: "אנו תומכים בגיוון תרבותי ובתרבות מזרחית. אנחנו שמחים על כל תומך בפרויקט המבורך הזה ובכלל זה משרד התרבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר