חוק הקובפפה

הצעת חוק בארה"ב: טראמפ לא יוכל למחוק ציוצים מביכים

חוק חדש שמוצע בבית הנבחרים של ארה"ב, עשוי להקשות על התנהלותו, הפזיזה יהיה מי שיאמר, של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בטוויטר. על פי ההצעה, ציוצים של הנשיא ברשתות החברתיות יוגדרו כ"רשומות נשיאותיות רשמיות" ולא יוכלו להימחק (ברשת)

(איור: שאטרסטוק)

חוק חדש שמוצע בבית הנבחרים של ארה"ב, עשוי להקשות על התנהלותו, הפזיזה יהיה מי שיאמר, של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בטוויטר. על פי ההצעה, ציוצים של הנשיא ברשתות החברתיות יוגדרו כ"רשומות נשיאותיות רשמיות" ולא יוכלו להימחק.

מי שהגיש את הצעת החוק, שכבר זכתה בשם COVFEFE, עם שם אותו ציוץ חסר הסבר הגיוני של הנשיא שהוסר מהרשת, הוא חבר בית הנבחרים מייק קוויגלי, נציג הדמוקרטים מאילינוי.

על פי ההצעה של קוויגלי, ציוצים בטוויטר ופוסטים בפייסבוק וברשתות החברתיות ייכנסו לחוק הרשומות הנשיאותיות ויועברו לארכיון הלאומי, עך שלא יהיה ניתן להעלים אותם מהרשת.

קוויגלי אמר כי: "אם הנשיא פונה למדיה חברתית כדי להצהיר הצהרות מדיניות פומביות ופתאומיות, עלינו לוודא שההצהרות הללו מתועדות ונשמרות עבור התייחסות עתידית. ציוצים זה דבר עוצמתי, והנשיא חייב לשאת באחריות לכל פוסט".

אחת הסיבות להצעה של קוויגלי להפוך את הציוצים לרשומות נשיאותיות, היא אמירה של דובר הבית הלבן שון ספייסר לפיה ציוצי הנשיא טראמפ נחשבים "הצהרות רשמיות של הנשיא של ארצות הברית".

לחשבון הטוויטר של טראמפ 32 מיליון עוקבים, ומתפרסמים בו ציוצים המנוסחים בצורה מאוד "טראמפית". לעתים, כוללים הציוצים גם שגיאות כתיב. כעת, אם הצעת החוק תאושר, ייאסר על טראמפ למחוק אותם.

הציוץ הזכור מהשבועות האחרונים, שגם מהווה השראה לחוק החדש, הוא זה שבו כתב טראמפ את המסר המסתורי "חרף ה'קובפפה' (?) המתמשך והשלילי של התקשורת" שלא הובן עד היום. הציוץ הפך לוויראלי ברשת כשהגולשים ניסו להבין למה התכוון טראמפ.

טראמפ עצמו התייחס בתחילה בהומור לעניין שעורר הציוץ התמוה, ובציוץ חדש שפרסם כתב: "מי יצליח להבין את המשמעות האמיתית של 'קובפפה'? תהנו!". אלא שבהמשך הוא מחק את הציוץ המקורי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר