השינויים בחינמון

"שיקול כלכלי": גם העיתונאי מוטי גילת פוטר מ"ישראל היום"

עוד שינוי בעיתון של שלדון אדלסון: העיתונאי מוטי גילת פוטר, שבוע לאחר פיטוריו של דן מרגלית. לגילת נאמר כי המניע הוא צמצומים כלכליים, הוא הציע לקצץ חצי משכרו - וסורב (ברנז'ה)

מוטי גילת באולפן ישראל היום (צילום: ישראל היום)

אחרי דן מרגלית, פיטורין נוספים ב"ישראל היום": על פי הדיווח של יאיר שרקי בחדשות 2, בועז ביסמוט, העורך החדש של העיתון "ישראל היום" הודיע היום (שלישי) על סיום עבודתו של מוטי גילת בעיתון.

ביסמוט טען כי העילה לפיטורי גילת הם צמצומים כלכליים במערכת, אולם לפי גילת, גם לאחר שהציע להפחית כמחצית משכרו - העורך התעקש על החלטתו לפטר את גילת.

בדיוק לפני שבוע פוטר מהעיתון דן מרגלית. בציוץ שפרסם בטוויטר כתב מרגלית: "פרנסתי נפלה על הגנת חופש הדיבור. בועז ביסמוט שטס עתה עם ביבי פיטר אותי מ'ישראל היום'. זה לא כלכלי, כי לא הציע להפחית משכרי. אני גא - וגם עצוב".

הזוג נתניהו פרסם מאוחר יותר הודעה בה נאמר כי "צר לנו על הטענות המופרכות, שהועלו בעניין זה, ושאין להן שום אחיזה במציאות. לראש הממשלה ולרעייתו אין ולא הייתה בשום שלב מעורבות כלשהי בעניינים כלשהם הנוגעים לדן מרגלית".

"רעיית ראש הממשלה לא שוחחה עם בועז ביסמוט מזה חודשים ארוכים, מאז מסע ראש הממשלה לאפריקה, שם פגשה אותו באקראי בנוכחות עיתונאי מוכר מחדשות 2. הגברת נתניהו אינה מכירה כלל את בתו של דן מרגלית" נמסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר