מות הצעירים באילת

ברוך אינדיג הובא למנוחות; אביו קרס בבכי

גופתו של ברוך אינדיג, שהוחזקה בימים האחרונים במכון לרפואה משפטית באבו כביר ושוחררה הבוקר ללא חשד לפלילים, נטמנה הערב בבית העלמין בפ"ת בהלוייה רוויית צער (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הקבורה (תמונות: קבוצת מדברים תקשורת)

בבית העלמין סגולה שבפתח תקווה נערכה בשעות הערב המוקדמות הלוויתו של הצעיר, החרדי לשעבר, ברוך ישראל אינדיג, שגופתו נמצאה שלשום בחדר בבית מלון באילת, לצד גופתה של אודליה בכר, אף היא בת למשפחה חרדית.

בהלוייה השתתפו כמאה וחמישים איש, בני משפחתו הקרובה והמורחבת, מכרים רבים וסתם אנשים שסיפור הטרגדיה הכואב נגע לליבם.

את ברוך ז"ל הספיד בכאב עצום אביו הרב מנחם. תחילה הוא לא הצליח לדבר, מרוב בכי. בהמשך הוא הדגיש שוב ושוב את טוב לבו של בנו, אותו פגש כל מי שהכירו במהלך חייו הקצרים.

חברו הטוב של ברוך, מספר על קשייו (צילום: מתוך 'אורלי וגיא', ערוץ 10)

הרב חנניה צ'ולק, יו"ר ארגון עזר מציון נשא דברי חיזוק: "'צדקתך כהררי א-ל"", לא תמיד אפשר להבין את מעשי הקב"ה אבל מה שהוא עושה זה לטובתינו גם אם אנחנו לא רואים או מבינים", אמר.

צ'ולק סיפר, שבאחת מדרשותיו שאלה אותו אישה "למה הקדוש ברוך הוא לקח את אשתך" (מרת לאה אסתר ע"ה, שנפטרה לפני כארבע שנים) והוא ענה לה: "אני לא יודע, אבל אין לי שאלות".

ברוך ישראל ז"ל, בימים עברו (צילום מסך)

כזכור, מאז נמצאו שתי הגופות הן הוחזקו ברשות המשטרה ובמכון לרפואה משפטית באבו כביר, כדי לבדוק אם יש רקע בעייתי חוקית המסתתר מאחורי המוות, אך בתום סאגה משפטית שחררה אותן היום המשטרה לקבורה, לאחר שהגיעה למסקנה כי אין חשד לפלילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר