27 קומות של אש

הרוגים בשריפת ענק במגדל דירות בלונדון

עשרות כבאיות ומאות כבאים נאבקים בשריפת ענק שפרצה במגדל גרנפל, בניין מגורים בן 27 קומות בלונדון. מספר בני אדם נהרגו בשריפה וכ-30 נפגעו משאיפת עשן ופונו לבתי החולים (חדשות, עולם)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ' בסיון תשע"ז | 14.06.17
(צילום מסך שידורי לייב)

שריפת ענק פרצה לפנות בוקר (רביעי) במגדל גרנפל, בניין מגורים בן 27 קומות במערב העיר לונדון. 30 בני אדם נפגעו משאיפת עשן ופונו לבתי החולים, המשטרה מאשרת כי ישנם מספר הרוגים בשריפה.

שירותי הכבאות בבירה הבריטית שיגרו למוקד השריפה 40 כבאיות ו-200 כבאים כדי להילחם בלהבות שמבעירות את המגדל, בעקבות אש שפרצה בקומה השנייה ונראות למרחוק.

מהמשטרה נמסר כי "מספר אנשים מטופלים בדרגות פציעה שונות, ושני בני אדם מטופלים בזירה כתוצאה משאיפת עשן". עוד צוין כי "דיירי המגדל מממשיכים להתפנות מהמגדל".

שירותי הרפואה מדווחים על שני בני אדם שמטופלים כתוצאה משאיפת ועשן וכן כי נשלחו למוקד השריפה כ-20 אמבולנסים, אולם מספר הנפגעים הסופי צפוי להיות גבוה בהרבה. שירותי החירום בלונדון סגרו את האזור והכריזו על מצב חירום ברדיוס של כמה עשרות מטרים.

סגן ראש מערך הכבאות בלונדון מסר כי "מדובר בתקרית גדולה ורצינית מאוד ואנו מנצלים משאבים רבים ונעזרים בכלים ייחודיים". עוד הוא ציין כי עשרות הכבאים פרוסים ברחבי המגדל בניסיון לאתר דיירים שטרם התפנו. מספר כלי תקשורת בבריטניה מדווחים כי במגדל ישנם מספר דיירים לכודים שניתן לשמוע אותם צועקים לעזרה מחלונות הקומות העליונות של המגדל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר