"הולך להיות מעניין"

שרון גל חוזר לתקשורת: יגיש ב'גלי ישראל'

איש הימין, העיתונאי לשעבר שהתפרסם גם בהובלת הקמפיין לזיכוי אלאור אזריה, יגיש את תכנית הבוקר ברדיו גלי ישראל - במקום המגישים המתחלפים של רצועת הבוקר היומית (ברנז'ה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
גל, בכניסה למשפט אזריה בבית הדין הצבאי (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

העיתונאי לשעבר והידוען שרון גל חוזר לתקשורת, למדיה הרדיופונית. בקרוב הוא יגיש את רצועת הבוקר ברדיו 'גלי ישראל'.

גל יחליף את העיתונאים יאיר שרקי, חיים לוינסון ושרה בק שמועסקים בחודשים האחרונים ברדיו זה, כמגישים מתחלפים של אותה התכנית שהגיש בעבר העיתונאי קלמן ליבסקינד שעבר לרשת ב של תאגיד 'כאן'.

עיתונאי ערוץ 10 וערוץ 20 בעבר, שרון גל, נכנס עוד יותר לתודעה הציבורית כשניהל את הקמפיין הציבורי המאסיבי בעד זיכויו של 'החייל היורה מחברון' אלאור אזריה שבימים אלו ממתינים להחלטה בערעורים שהוגשו על הרשעתו בגין הריגת מחבל.

בהודעתו היום של שרון גל נכתב: "שמח וגאה להצטרף לרדיו גלי ישראל, תחנה מובילה בישראל שבה כולם זוכרים שלפני שאנחנו עיתונאים, אנחנו יהודים וציונים. נשתדל לעשות את התכנית הכי מעניינת ברדיו, מבחינתי זהו אושר גדול לחזור להיות בקשר עם קהל גדול מדי יום".

מנכ"ל 'גלי ישראל' ישראל פריד מסר בין היתר כי הוא "מתרגש מאוד לקראת התכנית החדשה בהגשת שרון גל. שרון מחובר מאוד לעם ולארץ, והתחנה שלנו היא פלטפורמה טבעית בשבילו. בדבר אחד כולם יכולים להיות בטוחים - הולך להיות מעניין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר