תקיפת ילדים

בית הספר מזהיר את ההורים: "שעות הבוקר - סכנה לילדות"

הנהלת בית הספר "בית יעקב - מרכז" בבני ברק, שיגרה להורי התלמידות "כללי זהירות", אותן עליהם לשנן עם הבנות, לאור המקרים החמורים בהן ילדות קטנות הותקפו בידי זרים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמות אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: ABIR SULTAN /FLASH90)

הנהלת בית הספר "בית יעקב - מרכז" ברחוב רמב"ם בבני ברק, שיגרה להורי התלמידות "כללי זהירות", אותן עליהם לשנן עם הבנות, לאור המקרים השונים והחמורים בהן ילדות קטנות הותקפו בידי זרים.

בין כללי הזהירות מכתב כי "בדרך לבית הספר ובחזרה יש ללכת במסלול קבוע שסוכם בינכם ובין הילדה עדיף כזה שידוע לכם שיש בו עוברים ושבים", עוד נכתב כי "חשוב מאוד שהילדה לא תלך לבד, אנא דאגו לכך שהילדות תלכנה בקבוצות או לפחות בשלשות ובזוגות".

"על הילדה לזכור שבשום אופן היא אינה נענית לפנייה של אדם לא מוכר בין איש או אשה - לא עונה, לא מגיבה, לא עוזרת להם ובוודאי לא הולכת בעקבותיהם", מבקשים בהנהלה, "ילדות מתחת לגיל תשע המבקשות עזרה בחציית הכביש תפננה רק לנשים או בנות".

"אם הילדה מרגישה שיש חשש של סיכון מצד מישהו עליה לברוח מיידית או לצעוק לעזרה", מציינים בהנהלה ומבקשים מההורים לתרגל אתה תגובות אלה. "גם כשהילדים שוהים בבית עליהם לזכור שלא לפתוח דלת לזרים אלא בנוכחות ההורים וברשותם".

בהנהלת בית הספר מוסיפים כי "יש לחזור ולשנן באוזני הילדים כי על כל אירוע חריג המתרחש כשהם פוגשים אנשים ולא רק זרים הם חייבים לדווח להורים באופן מיידי. ההורים וצוות בית הספר נכונים ושמחים לשמוע אותם ועליהם לדווח גם אם הוזהרו על ידי מישהו שלא לעשות זאת".

"יש להדגיש לבנות לא להישאר בשטח בית הספר בו שוהים פועלים זרים אלא מייד עם סיום הלימודים לשוב הביתה", מבקשים בהנהלה ומוסיפים: "נא הדגישו לילדות שאף שאנו אמונים על ערכו החשוב של החסד עם הזולת אנו מסתייגים מסיוע לאנשים שאינם מוכרים".

הנהלת בית הספר מוסיפה כי "לאור מקרים שארעו מצאנו לנכון לעורר את לב ההורים ששעות הבוקר השוממות מהוות סכנה לילדות וד"ל. על מנת שתהיה אפשרות לעקוב אחר מהלך דרכן של הבנות המאחרות נבקש מאוד שלא לשלוח את בתכם המאחרת ללא פתק ובו תכתב שעת היציאה מהבית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר