גנב ג'יפ ובתוכו אלפי שקלים ונלכד "על חם"

תושב מזרח ירושלים גנב רכב ובו אלפי שקלים ונתפס 'על חם' בניסיון הימלטות מהשוטרים. במהלך המרדף הוא יצא מהרכב וניסה להימלט רגלית, אך השוטרים לכדו אותו (משטרה)

(צילום: שאטרסטוק)

במהלך שעות הלילה של יום שלישי התקבל מידע במשטרת ישראל, לפיו רכב מסוג ג'יפ נגנב באזור ירושלים ובו סכום כסף מזומן, וככל הנראה עושה דרכו לכיוון אחד ממחסומי התפר בשכונה בצפון העיר ככל הנראה במטרה לעבור לשטחי איו"ש.

השוטרים שקיבלו הדיווח נערכו מיד בפעילות מבצעית מתוחכמת במטרה לסכל יציאתו של החשוד עם הג'יפ הגנוב לכיוון שטחי איו"ש, משהבחין החשוד בחסימות ובכוחות המשטרה על פי החשד נטש את הרכב והחל להימלט רגלית בתוך השכונה כאשר השוטרים בעקבותיו, ולאחר זמן קצר נתפס החשוד (35) תושב מזרח ירושלים כאשר ברשותו אלפי שקלים במזומן אותם גנב על פי החשד מהרכב.

החשוד הובא לחקירה בתחנת שפט, שם נחקר בחשד לגניבת רכב ורכוש. אמש (ד'), הוארך מעצרו של החשוד עד ליום ו'.

מהמשטרה נמסר, היערכות מבצעית מתוחכמת של השוטרים סיכלה ניסיון בריחתו של החשוד עם הרכב הגנוב לשטחי איו"ש והביאה למעצרו תוך זמן קצר עם סכום הכסף אותו גנב.

"משטרת ישראל פועלת כל העת באופן גלוי וסמוי לאיתור פורעי החוק ולסיכול ניסיונותיהם לפגוע, להזיק או לגנוב רכושו של האזרח שומר החוק, אנו נפעל למיצוי הדין עם החשוד", מסר דובר המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר