מפונה לביה"ח

24 שעות של חרדה: האברך שנעדר זעק לעזרה מהשטח ההררי ליד מודיעין עילית

הרב יהודה רקוב נראה אמש בהר חוצבים בירושלים, כשהוא בדרכו לחתונה במודיעין עילית. מאז לא נראו עקבותיו וחיפשו אותו בשל חשש לחייו. בדקות האחרונות הוא אותר (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הרב רקוב (צילום: בני המשפחה)

במשך שעות ארוכות לא ידעו בני משפחתו של הרב יהודה רקוב מירושלים מה עלה בגורלו, וככל שנקף הזמן גבר החשש לחייו. הערב (חמישי) הוא אותר ליד מודיעין עילית כשהוא במצב של איבוד נוזלים.

הסיפור החל אמש, כשהאברך הנעדר לא שב מחתונה בה השתתף בעיר החרדית. הפעם האחרונה בה הוא נראה היתה בהר חוצבים בירושלים בדרכו לחתונה.

בשל כך החלו חיפושים נרחבים אחריו, כשבסופם כאמור הוא נמצא בשטח הררי, במצב טוב יחסית.

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "אזרחים חייגו למוקד 1221 של איחוד הצלה ודיווחו כי ממול בית המתנדב של איחוד הצלה נשמעות זעקות לעזרה מהשטח ההררי. המתנדבים יצאו מבית המתנדב והחלו לצעוד רגלית עם הציוד הרפואי תוך כדי שהצטרפו אליהם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה עד שהגיעו למיקום ממנו נשמעו הקולות שם איתרו גבר כבן 67 בהכרה וסובל מאיבוד נוזלים".

"עקב תוואי בעייתי לפינוי לבית החולים ביקשו הכוננים ממוקד איחוד הצלה להזעיק למקום צוותי כיבוי. לאחר בדיקה קצרה התברר כי מדובר בנעדר מאתמול שיצא מירושלים לחתונה במודיעין עילית ולא שב לביתו והוגדר נעדר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר