התפוצץ המשא ומתן בין האוצר ל"סיטיפס"

המשא ומתן להארכת קו הרכבת הקלה לבית החולים הדסה עין כרם ולנווה יעקב התפוצץ לאחר שלטענת סיטיפס משרד האוצר הציב תנאים נוספים שאינם יכולים לעמוד בהם (תח"צ)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

המו"מ בין האוצר לרכבת הקלה בירושלים בנוגע להארכת הקו האדום - התפוצץ וייתכן כי התכנית להאריך את הקו תידחה במספר שנים למרות שכחלק מהמקומות כבר החלו בהכנות לכך. כך על פי הדיווח ב-ynet.

"הקו האדום" היה מתוכנן להתארך עד בית החולים הדסה עין כרם בדרום ושכונת נווה יעקב בצפון. כמו כן אמורות להיבנות לו שתי שלוחות אל קמפוסי האוניברסיטה העברית הר הצופים וגבעת רם.

בסיטיפס ממהרים להאשים את משרד האוצר שלטענתם הציב תנאים שהובילו לפיצוץ המשא ומתן "זה נראה כאילו שמישהו רוצה לפוצץ את התהליך במכוון, הם הציגו תנאים שסותרים באופן מובהק את הזיכיון. זה מצער ומי שיפסיד בסופו של דבר זה הציבור הירושלמי והבאים בשערי העיר".

באופן רשמי, מסיטיפס נמסר בתגובה: "גורמים במשרד האוצר הטעו אותנו במשך תקופה ארוכה, ויצרו במשך חודשים של משא ומתן אשליה, שכל מטרתה למנוע חתימה על ההסכם. את המחיר הכבד של התנהלות גורמים אלו באוצר ישלם הציבור הירושלמי מאחר והארכת הקווים תידחה במספר שנים".

ממשרד האוצר טרם התקבלה תגובה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר