דיווח אנטי ישראלי

בן הנשיא טראמפ זעם על הדיווח של רשת BBC על הפיגוע בירושלים

"צריך מושג חדש כדי לתאר את השטות הזאת", כתב בנו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ על הסיקור הבריטי לפיגוע בי-ם, בו דווח כי "שלושה פלסטינים נהרגו לאחר דקירה" (חדשות,רשת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
BBC (צילום: שאטרסטוק)

רשת החדשות הבריטית BBC דיווחה על הפיגוע בירושלים במהלכו רצחו בליל שבת שלושה מחבלים את השוטרת רס"ר הדס מלכא כאירוע בו "שלושה פלסטינים נהרגו לאחר דקירה קטלנית בירושלים".

בהמשך, לאחר שספגה ביקורת על אופן סיקור האירוע, שינתה הרשת את הכותרת ל"שוטרת ישראלית נדקרה למוות בירושלים", אך התעלמה מאזכור כי מדובר בפיגוע טרור.

עם זאת, הכתבה, גם לאחר שינוי הכותרת, נפתחת במילים: "שוטרים ישראלים ירו למוות בשלושה פלסטינים לאחר מתקפת סכינים קטלנית מחוץ לעיר העתיקה בירושלים, שבה מתה שוטרת ישראלית".

בין המוחים ברשת על הסיקור המוטה, היו גולשים פרו ישראלים, וגם משרד החוץ ושגרירות ישראל בלונדון, שמחו נגד החלטת הרשת להגדיר את האירוע כפיגוע טרור.

אחד המוחים הבולטים נגד הסיקור ברשת, הוא דונלד טראמפ ג'וניור, בנו של נשיא ארה"ב, שצייץ ברשת הטוויטר: "צריך מושג חדש כדי לתאר את השטות הזאת. זה מעין היפוך של האשמת הקורבן. אולי התכוונתם ששוטרת ישראלית נדקרה למוות כן? זה הכי קרוב למידע מוטעה שאפשר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר