חשש מפיגועים

מתיחות ביטחונית לקראת סוף חודש רמדאן

לקראת סוף חודש הרמדאן החשש לפיגועים עולה וכוחות הביטחון נערכים כדי להדק את האבטחה אם כי עד עתה לא הוטלו מגבלות ממשיות על הפלסטינים בעקבות כך (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

מתיחות בקרב כוחות הביטחון לקראת סיום הרמדאן והחשש מפיגועים בדומה לפיגוע המשולב בליל שבת בירושלים. מידי שנה לקראת סוף הרמדאן המתיחות עולה ובעבר בוצעו כמה פיגועים רצחניים בתקופה זו. בשנה שעברה למשל נרצחה בתקופה זו הילדה הלל יפה אריאל בביתה בקריית ארבע.

מצה"ל נמסר כי הכוחות באוגדת איו"ש תודרכו לעלות את רמת הדריכות מחשש לפיגוע נוסף בהשראת הפיגוע בירושלים, אך עד כה לא הוטלו מגבלות על תנועת פלסטינים זולת הכתר הזמני על הכפר דיר אבו משעל הסמוך לרמאללה, שממנו יצאו שלושת המחבלים.

מכוחות הביטחון נסמר כי ייתכן שהכתר יהפוך מהרמטי ל"נושם" כבר הלילה, אך הפעילות של צה"ל בתוך הכפר צפויה להימשך בשל היותו מסומן מראש בחטיבה המרחבית בנימין כ"מרחב אלים", כזה שהיו בו פעולות התקפיות רבות בשנה האחרונה,

ככל שחולפות השעות מתחזקת הערכה במערכת הביטחון ששלושת המחבלים פעלו כהתארגנות מקומית, ולא מטעם דאעש כפי שטען ארגון הטרור. יחד עם זאת ייתכן שהיו מושפעים מתכני ההסתה של דאעש או מארגון החזית העממית שנחשב לדומיננטי בכפרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר