"תעשו חסד איתו"

אבי הטובע בכינרת מבקש: "תקבלו עם עצמכם קבלה טובה לזכותו"

אהרון חגאני, אביו של נתן שטבע ביום שישי בכינרת, מתחנן בשיחה עם "כיכר השבת" לאזרחים לצאת ולחפש אחר בנו שטבע. "אני מתחנן, תקבלו על עצמכם קבלה לזכותו" (בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

נמשכים החיפושים אחר נתן חג'אני, הצעיר בן ה-25 שטבע בכינרת ביום שישי ומאז נעלמו עקבותיו. בשיחה עם 'כיכר השבת' מתחנן אהרון אביו של נתן לאזרחים שיבואו לסייע בחיפושים: "נוקפות השעות וכל דקה היא קריטית, אני מתחנן לאנשים - בואו ותתנדבו לעזור ולסייע בחיפושים אחר בני נתן".

"אני פונה לעם ישראל בבקשה, תעשו חסד אחרון עם נתן, תעשו את זה מתוך אהבת ישראל ומתוך אכפתיות ליהודי", התחנן האב.

החיפושים אחר נתן בכינרת (צילום: דוברות המשטרה)

בהמשך השיחה סיפר: "כרגע, מי שנמצא במקום זו אשתו של בני, אחיו וחברו, אני פוחד להגיע לשם, אני לא מסוגל לחשוב על זה שאצטרך לראות את הגופה של הבן שלי מוצאת מהמים. זה מראה שאני לא מסוגל לראות. אני מקווה שימצאו אותו בחיים ועוד נראה אותו חי וצוחק איתנו. אני מתפלל כל היום ותולה תקווה בקדוש ברוך הוא שיושיע אותנו".

"אני קורא לעם ישראל, בבקשה תתפללו על נתן בן יונה שתהיה לנו אתו ישועה במהרה. ומי שיכול שיקבל על עצמו מעשה טוב או קבלה טובה לזכותו". לסיום פנה האב לצעירים והתחנן: "שימו לב, החיים קצרים, אל תשחקו אתם. תשמרו עליהם מכל משמר. יש לכם אבא ואמא שמחכים לכם בבית, בבקשה תהיו זהירים".

כאמור בשעה זו נמשכים החיפושים אחר נתן חג'אני שטבע ביום שישי בכנרת, בחיפושים נוטלים חלק כוחות משטרה ואנשי יחידות החירום של זק"א שהקפיצו לאגם צוללנים המנסים לאתר את הצעיר.

החיפושים בכינרת (צילום: דוברות המשטרה)
החיפושים בכינרת (צילום: דוברות המשטרה)
החיפושים בכינרת (צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר