ניסיון לחידוש המו"מ

בשליחות טראמפ: ג'ארד קושנר וג'ייסון גרינבלט מגיעים לישראל

שניים מיועציו היהודים הבכירים של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ - החתן ג'ארד קושנר והשליח ג'ייסון גרינבלט יגיעו השבוע לישראל כדי לנסות לקדם את שיחות השלום (חדשות)

ג'ארד קושנר (צילום: Shlomi Cohen/FLASH90)

שניים מיועציו היהודים הבכירים של נשיא ארצות-הברית דונלד טראמפ יגיעו השבוע לישראל כדי לנסות לקדם את שיחות השלום בין ישראל לפלסטינים.

גורם בבית הלבן מסר הבוקר (שני) כי ג'ארד קושנר, חתנו היהודי ויועצו של טראמפ הנשוי לבתו איוונקה יגיע ביום רביעי למזרח התיכון. בנוסף, ג'ייסון גרינבלט, שליח טראמפ למזרח התיכון ויועצו למשא ומתן בינאלומי יגיע כבר היום לאזור.

לפי הגורם בבית הלבן, מאז נועד טראמפ עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם הנשיא הפלסטיני אבו מאזן בעת ביקורו באזור, נמשכות השיחות מאחורי הקלעים.

גרינבלט צייץ הלילה בחשבון הטוויטר שלו: "אני נרגש לחזור לישראל ולשטחים הפלסטינים כדי לשוחח בנוגע לאפשרות של שלום".

הגורם בבית הלבן ציין עוד כי קושנר וגרינבלט יבקשו לשמוע, מההנהגה בירושלים וברמאללה, על סדרי העדיפויות שלהם וכן מהם הצעדים האפשריים הבאים.

"הנשיא טראמפ הבהיר כי הגעה להסכם שלום בר-קיימא בין ישראלים לפלסטינים נמצא בראש סדר העדיפויות שלהם. הוא לחלוטין מאמין כי אפשר להגיע לשלום", הוסיף הגורם.

"חשוב לזכור שעיצוב הסכם שלום היסטורי ייקח זמן", ציין הגורם בבית הלבן, "אם תהיה התקדמות, צפויים ביקורים נוספים לאזור של קושנר וגרינבלט, לפעמים יחד ולפעמים בנפרד, וכן ביקורים נוספים של הנושאים ונותנים הישראלים והפלסטינים לוושינגטון וליעדים נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר