באמצע הלילה

האם פתחה את הדייסה שקנתה ב'יינות ביתן' ומצאה תולעת חיה. צפו

אם צעירה לפעוט הצורך דייסה, נתקלה בתוך הקופסה שרכשה ברשת המרכולים 'יינות ביתן', בלא פחות מתולעת נושמת וזזה. הרשת התנצלה. דולב כהן תיעדה. צפו (צרכנות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התולעת במטרנה (צילוםמסך: מתוך פייסבוק)

"אני באה להכין בקבוק דייסה לבן שלי ללילה. פותחת דייסה חדשה שרכשתי אתמול לפני שבת מיינות ביתן וזה מה שאני רואה בפנים!!!!! אלוהים ישמוררר!! - תולעת חיה בתוך הדייסה!!!!", כך מספרת דולב כהן מראשון לציון בפוסט שהעלתה בפייסבוק, לצד תיעוד היצורים הדוחים.

"העברתי את ההמשך טיפול של הדייסה למשרד הבריאות למעבדה, שיבדקו את הנושא טוב יותר. אעדכן מה מתקדם", הוסיפה דולב והבהירה כי "השקית הייתה חדשה לגמרי. כשפתחתי את הדייסה ראיתי את התולעת בפנים".

התולעת בדייסה

החוויה הטראומטית של דולב הכועסת, הביאה אותה לתייג בפוסט שזכה לשיתופים רבים, גם את רשת יינות ביתן. זו מצידה ניצלה את ההזדמנות, ובתגובה לפוסט כתבה דברי התנצלות וניסתה לפייס את האם הצעירה.

"ראשית אנו מתנצלים על החוויה שחווית. רשת יינות ביתן דוגלת במתן שירות איכותי ובמכירת מוצרים טריים. לפי המקרה המתואר, עליך לפנות לחברת 'אסם' על מנת לקבל שירות בנושא זה. נשמח לסייע בכל דבר שניתן. בנוסף, אנא שלח לנו את שם הסניף בו רכשת את המוצר על מנת שנעביר את הנושא לטיפול וזיכוי עבור המוצר", כתבו מטעם הרשת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר