אזהרה חמורה

חשש להרעלת מזון מטחינה גולמית באולמות בבני ברק

אזהרה חמורה לאחר שעשרות אנשים ומשפחות שלמות נפגעו לאחר שצרכו טחינה גולמית שהוגשה במספר אולמות שמחות בבני ברק, והייתה נגועה כנראה בחיידק הסלמונלה (בריאות)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

במרכז הרפואי 'מעייני הישועה' בבני ברק אושפזו בשבוע האחרון כמה משפחות מבני ברק שסבלו מהרעלה. מבדיקה של בית החולים עולה כי הם סובלים מהידבקות בחיידק הסלמונלה כתוצאה מאכילה של טחינה גולמית בכמה אירועים בעיר בני ברק.

במרכז הרפואי ערכו הצלבות וגילו כי ישנן משפחות מורחבות ואנשי קהילות בעיר שסבלו אף הם מתסמינים שונים של הרעלה והצד השווה בכולם שהם שצרכו את הטחינה הגולמית של אותה חברה.

מעייני הישועה העביר את המידע למשרד הבריאות אך לפי שעה זהותה של החברה לא מפורסמת מאחר וטרם הוכח ואושר הדבר באופן וודאי

יחד עם זאת ולאור העובדה כי תסמיני המחלה קשים מאוד, מלווים בכאבי בטן, בחילות, שלשולים ולעיתים חום גבוה - על הציבור לנהוג במשנה זהירות ובכל מקרה של ספק לדווח למשרד הבריאות ולגשת לרופא לצורך אבחון וקבלת טיפול אנטיביוטי.

במקרים קשים נדרש אשפוז לצורך מעקב וקבלת טיפול תרופתי ונוזלים בווריד.

לידי 'כיכר השבת' הגיעו עדויות על משפחה שהתארחה בשמחה באחד המלונות בעיר בני ברק בשבת הקודמת ורבים מבני המשפחה דיווחו במהלך השבוע על כאבי בטן קשים ועל חום גבוה, חלק מבני המשפחה פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי חולים ברחבי הארץ.

בתחילה סברה המשפחה כי אוכל באיכות ירודה שהוגש במלון הוא זה שגרם לכאבי הבטן אך כאמור כעת תולים במשפחה את ההידבקות בטחינה הנגועה שהוגשה להם בסעודות השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר