קמפוס חרדי

מכינה קדם אקדמאית - הדרך להצלחה בתואר

מכללת מבחר מציגה מגוון מסלולי מכינות לגברים ונשים. קמפוס חרדי, מלגות קיום ושכר לימוד למתאימים, שיעורי עזר ומרתונים לקראת מבחנים. הכל כדי שתצליחו (לימודים, שיווקי)

יום עיון במכללת מבחר. (צילום: יחצ)

ההכנה ללימודים אקדמיים היא כלי הכרחי להצלחה. הלימודים האקדמיים מחייבים יכולות מתמטיות, ידיעת שפה זרה ויכולת ללמוד היקפים גדולים של חומר אקדמי בפרקי זמן קצרים יחסית.

המכינות הקדם אקדמיות במכללת מבחר מציעות את כל הכלים הללו, תוך הקפדה על יחס אישי לכל התלמידים והתלמידות ושמירה על כללי הצניעות וההלכה כפי שמצופה מקמפוס חרדי.

המכינות הקדם אקדמיות מוכוונות מטרה. מטרת העל של התלמידים והתלמידות במכינות הקדם אקדמיות היא קבלה ללימודי התואר והצלחה בהם. לכן שקדה הנהלת מכללת מבחר ובנתה מסלולי מכינה שונים לכל מסלול לימודי תואר אקדמי.

מטבע הדברים, מכינה קדם אקדמית ללימודי ריפוי בעיסוק אינה דומה למכינה קדם אקדמית ללימודי מיפוי וגיאו-אינפורמציה. לכל מכינה הדרישות הספציפיות שלה.

פרמטר נוסף אותו יש לקחת בחשבון הוא פרמטר הגיל. מועמדים ומועמדות ללימודי תואר אקדמי שעברו את גיל 30 זכאים/יות לתנאי קבלה קלים יותר ולכן המכינה הקדם אקדמית מותאמת לדרישות המופחתות של המועצה להשכלה גבוהה.

היחס האישי לתלמידים והתלמידות בשלב המכינה הקדם אקדמית הוא קריטי. מדובר בפגישה ראשונה עם דרישות לימודים גבוהות, מבחנים ושיעורי בית. היחס האישי הוא זה שמאפשר את הצלחת התלמידים והתלמידות במכללת מבחר.

הנהלת מבחר מפעילה מערך שלם של שיעורי עזר,מרתונים של הכנה למבחנים, מלגות קיום ומלגות שכר לימוד – כל זאת כדי לוודא שהפגישה הראשונה של התלמיד/תלמידה שלעיתים קרובות מתמודדים עם עול פרנסה וגידול ילדים אכן תצליח והם יוכלו לעבור לשלב הבא , שלב הלימודים האקדמיים.

שלב מקדים למכינה הקדם אקדמית הוא שלב הייעוץ. במהלך שלב הייעוץ תוכלו לקבל עזרה מנציגי ונציגות מכללת מבחר בנוגע לתואר אותו תרצו ללמוד. בחירה מושכלת של התואר אותו תרצו ללמוד תוביל אתכם למכינה הקדם אקדמית המתאימה.

חשוב מאד לקבל החלטה מושכלת על מנת למנוע עגמת נפש והשקעת זמן ואנרגיה לחינם. נציגי ונציגות הרישום שלנו, יחד עם בני המשפחה שלכם יוכלו לייעץ לכם בחכמה לאיזה מסלול לימודים לפנות, אל תדלגו על השלב ההכרחי הזה.

גב' ר' שפירא, בוגרת תואר שני בסיעוד במכללת מבחר מספרת:

"את הלימודים שלי במבחר התחלתי במכינה הקדם אקדמית לפני כתשע שנים, הייתי אמא צעירה ועבדתי במשרה חלקית כמוכרת בחנות צעצועים. התחלתי את לימודי המכינה ונעזרתי רבות בשיעורי העזר והמלגות שקיבלתי, רק בזכות זה הצלחתי.

אחר כך התקדמתי לתואר ראשון בסיעוד, התקבלתי לעבודה במעייני הישועה והיום אני מסיימת את לימודי התאור השני. כל מסלול הקריירה שלי לא היה יכול להתקיים ללא התמיכה והליווי שקיבלתי במהלך המכינה הקדם אקדמית במבחר".

לפרטים נוספים על המכינה הקדם אקדמאית | לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר