בשם הממשל

השליח של טראמפ ניחם את משפחת מלכא

ג'ייסון גרינבלט המבקר בישראל כדי לקדם את התהליך המדיני פתח את ביקורו בביקור תנחומים אצל משפחת הלוחמת הדס מלכא הי"ד שנרצחה בערב שבת בידי מחבל בשער שכם (ארץ)

ג'ייסון גרינבלט. ארכיון (באדיבות המצלם)

השליח המיוחד של הממשל האמריקני למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט, ביקר ביישוב גבעת עזר כדי לנחם את משפחתה של הדס מלכא - לוחמת מג"ב שנרצחה בליל שבת בפיגוע משולב בשער שכם בירושלים.

בהודעת הממשל האמריקני נכתב כי "ג'ייסון גרינבלט, הנציג המיוחד של הנשיא למו"מ בינלאומי, ביקר את משפחתה של לוחמת מג"ב, רס"ר הדס מלכא, שיושבת עליה שבעה.

"מלכא נרצחה על ידי מחבלים בפיגוע ליד שער שכם בעיר העתיקה בירושלים. גרינבלט הביע את תנחומיו בשם ממשל טראמפ. תקריות כאלה מדגישות מדוע חיוני להבין שהחזון של הנשיא טראמפ למזרח התיכון חף מאיומי הטרור והקיצוניות".

הודעת הממשל האמריקאי

גרינבלט הידוע כדתי אורתודוקסי אם כי לא תמיד חובש כיפה מתוך עיקרון, הגיע היום לישראל, לביקור שבמרכזו פגישות עם ההנהגה הישראלית והפלסטינית. הביקור אמור היה להתקיים לפני כמה ימים, אבל האמריקנים החליטו לדחות אותו ולהגיע רק לאחר הרמדאן. לבסוף הוחלט לקיים בדחיפות את הביקור - עקב הפיגוע שבו נרצחה מלכא והעימות סביב התוכנית להרחבת קלקיליה.

במסגרת המאמצים לחדש את המו"מ בין ישראל לפלסטינים יגיע מחרתיים לישראל גם ג'ארד קושנר, חתנו של הנשיא טראמפ והיועץ הצמוד שלו וגם הוא יפגוש את נתניהו ואת אבו מאזן בניסיון להחיות את התהליך המדיני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר