בפעם הראשונה

ג'ארד קושנר נאם, ואכזב את התקשורת האמריקנית

הוא הרדים אותם: נאומו הראשון, מאז מונה ליועצו הבכיר של חמיו הנשיא, של הצעיר היהודי המצליחן, גרר פיהוק רחב ואכזבה ניכרת מצד כלי התקשורת שמחכים לו בפינה (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילומסך: מתוך יוטיוב)

ג'ארד קושנר, חתנו היהודי של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ינחת מחר בישראל וינסה לקדם את המו"מ בין ישראל לפלסטינים. ג'ארד, הדמות החזקה והמסקרנת ביותר בבית הלבן, נאם אתמול פומבית בפעם הראשונה, ועורר עליו את כלי התקשורת.

מאחר וקושנר מסרב תמיד להתראיין, נמנע מנאומים פומביים ובכלל נוהג להתרחק מאור הזרקורים, עורר נאומו הראשון מאז שהפך ליועצו של חמיו הנשיא עניין גדול בכלי התקשורת ארה"ב.

בכנס טכנולוגיה בבית הלבן נעמד הצעיר היהודי המצליחן והבטיח לקהל, בתוכו ישבו גם מנכ"לים של חברות ענק דוגמת אמזון ואפל, לקדם תהליך מודרניזציה בממשל: "רבות מהמערכות הפדראליות שלנו בנות עשרות שנים. במחלקת ההגנה, למשל, עדיין משתמשים בתקליטונים בחלק מהמקרים. על ידי תהליך של מודרניזציה במערכות הללו נשפר משמעותית את חייהם של עשרות מיליוני אמריקנים".

הנאום היה אפרורי למדי, לפי "התקשורת העוינת" בארה"ב ואירופה. היא ביכרה להתייחס לעובדה שקושנר בכלל נאם. ב-CNN כתבו: "זו הפעם הראשונה שבה אמריקנים רבים שמעו את הקול של קושנר". "הוא מדבר!", כתבו בסוכנות הידיעות הצרפתית, והגדירו את קושנר כאחד האנשים החזקים באמריקה.

ב"הפינגטון פוסט" כתבו: "ג'ארד קושנר באמת השמיע קול", והכותרת ב"טיימס" היתה: "שמעו את ג'ארד קושנר מדבר בהופעה פומבית נדירה".

לעיתים נדירות משוחח קושנר עם עיתונאים בתדריכי רקע, ובמהלך ראיון של רעייתו איוונקה ל-CBS בבית הלבן בחודש שעבר הוא הבליח לרגע, וכשנשאל אם הוא נהנה מהטיולים הליליים שלהם במול, השדרה המרכזית של וושינגטון, השיב: "נהדר. חברה נפלאה, נוף יפהפה", אך סירב להצטרף לראיון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר