בזמן קצר: העיתונאי יגאל סרנה גייס את כל כספי הפיצויים לנתניהו

העיתונאי יגאל סרנה שחוייב להעביר לראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו פיצויים בסך של 115 אלף שקלים, הצליח לגייס בעזרת תומכיו את מלוא סכום הפיצויים בזמן קצר (חדשות, בארץ)

(צילום: גדעון מרקוביץ', פלאש 90)

העיתונאי יגאל סרנה הצליח לגייס היום (שלישי) את מלוא סכום הפיצויים שבית המשפט קבע שעליו לשלם לראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו.הכסף גויס מהציבור לאחר שסרנה השיק קמפיין באתר מימון המונים ובו ביקש מתומכיו לסייע לו להיאבק בתביעת ראש הממשלה בנימין נתניהו, בסרטון שצורף לקמפיין אמר סרנה: "מאז מרץ שנה שעברה נאבקנו פרקליטיי ואני במה שאנו רואים כתביעת השתקה, להמשך המאבק וליצירת המודעות אני זקוק לתמיכתכם ולעזרתכם".

עוד אמר סרנה: "בשנה של המשפט נחשפו לציבור תמלילי שיחות חשאיות שניהלו ראש הממשלה, נתניהו, והמו"ל שלי בידיעות אחרונות, נוני מוזס, שנתיים טרם התביעה, ובהם עלה שמי כעיתונאי שנוא על ראש הממשלה ומועמד לסילוק ולהשתקה, אני מאמין שהתביעה של ראש הממשלה ופסק הדין פוגעים פגיעה של ממש בחופש הביטוי הפוליטי, מרתיעים אחרים מלכתוב כנגד ראש הממשלה ומשתיקים ביקורת לגיטימית".

הסרטון שפרסם סרנה

כאמור בתוך זמן קצר הצליח סרנה לגייס 115 אלף שקלים שאמורים להיות מועברים לזוג נתניהו, את הכספים שילמו קצת פחות מאלף תומכים. בסרטון שפרסם סרנה הוא ציין כי כספי העודף שיתרמו לקמפיין יועברו לידי האגודה לזכויות האזרח לצורך המשך מאבק במה שהוא מכנה תביעות ההשתקה.

התביעה נגד סרנה הוגשה בשנת 2016 לאחר שסרנה כתב בדף הפייסבוק שלו תיאור לכאורה של נסיעת שיירת ראש הממשלה ובה טען כי אשת ראש הממשלה סילקה את נתניהו מהמכונית: "כשבלילה נעצרת שיירת ראש הממשלה בכבדה, ארבעה רכבים שחורים ועוד מאבטחים ומגנים ורכבים ונפלט ממנה בחושך אל כביש 1 בצעקות גבר לא צעיר שהוא עילת הכל, כי אישה אחת לא רוצה שיישאר אתה באוטו ושמה ללעג את כל האבטחה ובעצם את כל המדינה. זה חלק מהחיים", לשון ההודעה שפרסם סרנה בדך הפייסבוק שלו פרסום שגרר כאמור תביעת דיבה בה חייב בית המשפט את סרנה לשלם לזוג נתניהו פיצויים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר